Alla inlägg under december 2011

Av blessingsrehab - 7 december 2011 10:39


Såg någon DOX-----Inside job...igår kväll?

Alltså dessa DOX program är så himla intressanta , de skildrar den ofta ämnen med jordnära karaktärer..Och avslöjar vilka svin en del människor är och kan formas till.


Klicka här http://svt.se/2.129747/ Jag har inte möe tilltro till finansvärlden..Och de som orsakade Wallstreets fall sitter fortfarande i höga finansställningar och tom som rådgivare  USA..regering


Jag var tvungen att gå i från några gånger för att jag blev så lessen, så lessen. När vi som har det sämre inte har någon stans att påverka så länge mamon är den ledande...


Jag vänner jag tror på Gud och på mig själv.

Annars litar jag inte på en "djävel".


Blessing kurerar sig..  



Av blessingsrehab - 5 december 2011 10:10


Kan ju inte säga att jag är direkt vaken ännu men jag vet ju i alla fall vad jag skall åka.

När man stiger in genom dörren på Bilda möts man av en vacker stor tavla med en fin vit lilja målad och så går de andra färgerna i grågrönt.

På väggen står det Välkommen med sirligt utskurna vitmålade bokstäver.

Så när jag ser de budskapet så känner jag att det är äkta menat. Och då börjar min kreativitet.


Ps!

Kung Bores lärjungar har varit här en sväng ;)..Det är kallt och fröset. Andedräkten bolmar ur munnen för fullt Mmmmmmm...så mysigt.


                       


Minglar senare Gaijs....


Blessings Blooggers.



Av blessingsrehab - 4 december 2011 13:12


Om än lite sent kanske. Men så är det med sniglar när de skall leverera ;)

En färglad billig lösning med fantasifulla ting i paketet.

Skrivna vackra ord, uppdrag för dagen kanske, ordlekar, skattjakt. En näve russin,....Yeas you name it. 

Man kan göra det så enkelt och billigt och mer spännande än vanligt..


Nu är mina barn stora så de har vuxit ifrån...Men det är lite synd att man inte gör lite advent kalendrar-kul trots ålder.

Kanske ett tips till

äkta makar

sambor,

särbo,

kompisar,

att ge bort i present till en-bors,

som vill ha det lite sköjigt när barnen lämnat boet. ;)


Betlehemsstjärna har inte kommit upp ..

Men den ska la göra det innan jul..Kanske idag förresten hehe..



                                             



Blessing Bloggers..




Av blessingsrehab - 3 december 2011 10:52

                               


Annars e de bara en vanlig rätt sketen lördag utanför.


Tacksam för mina migrän tabletter.

Tacksam för att inte behöva stressa.

Tacksam för trådrullar och tygstycken som jag samlat i över 40 år :)


Blessing kära bloggisar.. 



Av blessingsrehab - 2 december 2011 11:50


                     

Nya Zeelands jätteweta väger tre gånger mer än en mus och har ett vingspann på 18 centimeter.

 

 

Fredag vänner! Jag var på galej med lillstumpan igår. Riktigt trevlig att fönstershoppa en liten stund.

Helgen blir nog ganska lugn.

Skall försöka få upp min Betlehems-stjärna i vardagsrummet det är väl allt.


Vad skall ni göra för något tro?


Bless, Hopp, och Tro önskar jag er alla...  



Av blessingsrehab - 1 december 2011 11:44


Bra tips bara vänner..

Men har man förstoppning är det helt grejt jag löver..

Jag smällde i mig en halv burk med några glas mjölk..Himmelskt gött.


Men va de bubbla och levde i buken efter nårra timmar...;)


                                       


Blessing sniglar tills sen eftermedda...<3 Vinke vink..

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards