Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Äntligen lite ro

Av blessingsrehab - 2 juli 2013 14:44

Midsommar i götet med mina girls var definitivt en höjdare.

Träffade släkt från stockholm som jag inte träffat sen 1983 *ler*

Dock kom jag inte ihåg det själv, men det är bra att andra kommer ihåg så jag kan lägga till lite minnen i min minnessamlar ask.

Idag är det 26 år sen min mellanson kom till världen vojne vojne    

Lillstösa är uppe och kramar om honom i mitt ställe. Det var inte så länge sen vi sågs, men det hade allt varit mysigt att ta en fika tillsammans. Men 60 mil är allt för lång väg.

Tack o lov för telefon och dator så att man kan hålla kontakten varje dag om man så vill.


Planer för framtiden: Röja i garderoben..Där ser det ut som Jerusalems förstörelse MINST SAGT!!

Men jag avaktar och väntar på den rätta känslan ser ni hahah..


Önskar er alla en god vecka Blooggers.

 


Blessings   


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards