Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Jag längtar så môcke etter att skapa!

Av blessingsrehab - 29 januari 2013 16:37


Håller nästan på att bli tokig på kuppen!

Jag kommer inte igång. Är alldeles för trött och har haft en hel del värk. Mitt problem är lite att "göra" färdigt det jag sysslat med.

Att sy ihop och mäta å sånt..Jag har säkert skrivit om det förut. Urtråkigt alltså. Men det måste göras.

Nu ligger det några stycken verk som skall sys ihop.

Och jag har lovat mig själv att inte börja på något nytt förrens det är gjort...Stackers, stackers mej snyft !


Nafligt slask e de ute på gatan mä..Usch jag vill ha vitt och kallt ju.

Och vet ni!

Inte blev de nôe plask i bassänga heller för den dela! Samma dag som jag skulle iväg, så fick jag ett sms att bassängen gått i sönder!!

Hahaha va geru mej för den ;(


Oki Gaijs jag tror lilla My är i farta på tangentbordet här idag. Dags att avsluta :).


                                                 


Blessings Blooggers



 
 
Kaisa

Kaisa

29 januari 2013 17:07

Fy för verken! Kan du inte låta någon annan sy ihop grejerna? :-) Så kan du ägna dig till det roliga, hi hi.... Kram på dig!

http://andestyrka.blogspot.com

 
GeddFish

GeddFish

29 januari 2013 17:43

Förstår att det inte är riktigt bra, du är inte så flitig på bloggen heller, och nej, inte lätt med värk.
Jag är mycket bättre sedan jag började med strandnyponen i kapslar. Faktiskt.
Du skriver så fantastiskt roligt, så jag hickar av skratt, du lilla My.
Kram, igår sjöng vi på "Blessing in the storm" och då tänkte jag på dig!♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
paloma

paloma

30 januari 2013 10:20

haha vad fin lilla my! länge sedan man såg den... men oh vilka minnen det ger... kram fina och kasta bort värken! Det sa jag ofta till min lille son då han hade ont... nu blåser vi bort den dumma värken..krya på dig kramen

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

31 januari 2013 23:45

Ljuvliga My! har du gjort henne själv?

Jag är kanske lite som du? börjar med mycket men fullföljer inte ens hälften fniss... men då är de väl så då! ;) en vacker dag om sådär 10 år kanske jag får lusten tillbaks! *skratt*

Vilken tur att basängen blev trasig! ha ha.. eller inte? ;) beror väl på lusten kan jag tro fniss ;)

Kram på dej♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

1 februari 2013 09:29

Godmorgon!
önskar dig en trevlig fredag!
kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

2 februari 2013 10:59

Bassängen gick sönder :))
Värk tar energi :/ men du..kan du inte släppa på det och börja med något som du tycker är roligt..kanske får du kraft och kan ta det andra sen. Har man värk ska man göra det gott för sig ;)
gulligt med Lilla My hi hi
Lördagskram

http://savebling.blogspot.se

 
wiolettan

wiolettan

2 februari 2013 12:11

Men sån otur. Men bassängen lagas väl så du får göra ett nytt försök?
Lilla My är söt, gör inget om hon är på tagentbordet.
Hoppas att du är på bättringsvägen, med värk eländet.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

2 februari 2013 12:57

Känner igen det där med att man lovar sig själv att avsluta projekt innan man börjar på något nytt, men det funkar inte så. Prova att börja på något nytt och roligt istället så kommer antagligen skaparlusten tillbaka så mycket att du till slut orkar avsluta de gamla projekten också. Man behöver börja med det lustfyllda, annars kommer man aldrig igång. Stor skaparkram på dig! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards