Alla inlägg under maj 2013

Av blessingsrehab - 16 maj 2013 15:00


Hej blooggers   

I have miss ya all..

Dagarna går och hjärtat det slår. Ibland alldeles för fort.

Nu närmar sig avslutning och sommarlov..Gu vad det har varit möcke med tösas inlärning. Men det får gå som det går. Känner jag henne rätt finns det vägar att gå senare i livet som gör henne kompetent till den yrkes inriktning hon allra hellst av allt vill.

Balkongen är dammsugen och det fattas blommor. Men en jordpåse från förra året ligger där och väntar på att bli planterad.

Jag har inte råd med blommor nu. Så det blir nog i juni nångång.

Som vanligt är värmen inte vad jag tjoar och hurrar för precis. Men jag glädjs med er som njuter. Min älskade vinter och mörkperiod är ju lång och skön. Så jag står ut för er skull *ler*

Har hittat ett roligt konstverk till som jag skall ha på balkongen. Den är inte så stor ca 35cm hög och gjord i plåt..

 

Här är en annan rolig grej jag såg på nätet hehe..Man kan skapa konst med allt material. Bara fantasin finns. Visst är det underbart rehabiliterande vänner!!!!!

 

Ja då har vi nästan kommit till slutet av bloggeriet idag.

I eurovisions anda säger jag farväl och låt bästa man/kvinna vinna på lördag.

Min favvo just nu är ANOUK _BIRDS.

Lyssna gärna här :).




Blessings Blooggers   

Skapa flashcards