Alla inlägg under juni 2014

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen.

Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen skall de testa och prövas för att de inte tror på vad en säger..


Nu verkar det i alla fall som de tror på mig de som skall bestämma. Det var ingen rolig läsning på läkarintyget..Jag upplevde nästan som omatt det var dags att jag skulle beställa en kista, jo för att övertyga dem som skall bestämma alltså.


Bara så ni vet så tänker jag rösta bort Reinfeldt och hans gäng..Sverige Blöder mina vänner.


Jag är nog inte bitter utan bara realist. Och idag skall jag kura söffan med en film. Det blåser fortfarande kalla vindar utanför.


                               



Blessing dear freinds of mine <3


Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06


Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av.

Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då.

Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga in lite bilder på hennes fantastiska kreativa studier. 

De andra är fortfarande utspridda, en i Norge och en är kvar med sin käraste i Västernorrland.

Men storson är närma sin mama och det är väl gott att inte alla flyttar sin kos långt bort.


Liten skrållan har blivit stor och är 1 år gammal förnärvarande..Hon är coolaste katten jag haft. Lägger sig på alla höjder med hängande tassar och bakben för att hålla balansen. Det för mig till djungeln när den svarta puman tar en nap i träden   

Hon är ett litet kärleksknippe som blev inburen till oss. Älskad och ombesörjd.

 



Kinesen och Doran are still going strong..Mammas små älsklingar. Vem kan vara utan dessa goingar. De går på det 12:e året.


 

Japp de var lite update med de små familjemedlemmarna.....Fortsättning följer väl kan jag tro.


Solen skiner. Det blåser i träa. Inte speciellt varmt, men det passar en klimateriekäring alldeles utmärkt...


Blessinga på er vänner.   


Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.


Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".


Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kvar sedan sedan förra året jag la mitt sista inlägg. Jag såg att det var i augusti så nästan ett helt år har gått....

Nu stundar midsommar och vädret har varit fint hitintills. Jag vet inte hur många midsommaraftnar jag spenderat de sista åren med fukt och filt runt om mig för att överhuvudtagen inte förfrysa ihjäl.


Nu tänker jag kika in på mina gamla bloggadresser och se vilka som är kvar.... See you!


Color me beutiful


                             


Be Blessed <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards