Alla inlägg under mars 2013

Av blessingsrehab - 20 mars 2013 17:08


                                                   


För dålig uppdatering   


Jag har det ganska bra men haft en hel del att göra med en tonåring som går sista året i grundskolan.

Det har bitvis blivit för mycket och då går all tid till att vila för att man inte skall dö av värk.

Men jag har inte glömt av er finaste vänner. Jag har bara inte haft ork att blogga.


Jag skall försöka göra det lite oftare faktiskt. Det är ju rätt trevligt att komma in och hälsa på varandra :)

Och en del av oss känner varandra sen många år faktiskt..Va tia går!


Annars är det ingen vår att tala om, så då gör vi inte det!   


Stordottern är just nu i Miami och är på festival i  soliga Florida. Lite ängslig e allt mamsen..Men hon har skinn på näsan så det går nog fint.

Fick ett kort medelande att allt är ok och Miami är fantastiskt!

Det får man vara nöjd med.


Jag skall mingla lite tänkte jag så jag avslutar väl här med att säga Kram och Blessings till er alla Blooggers.


Vi hörs   



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards