Alla inlägg under september 2010

Av blessingsrehab - 14 september 2010 12:56

Här är det senaste arbete jag håller på med..

från start till the end så småningom. På något konstigt sätt som jag inte lyckades ändra på är att bilderna kom i omvänd ordning.

Alltså sista är arbetets början och första bilden är som väskan/kassen ser ut idag. Nu är det bara baksida och handtyg som skall sys på..


         

 

Brytningstiden kan vara svår.....    

 

 

Av blessingsrehab - 14 september 2010 01:24


Hej mitt första inlää här på bloggplatsen.

det skall bli spännande. Så småningom när jag satt mig in denna bloggs funktioner kan nog det bli riktigt bra.

tanken är att lägga in min stora passion här i livet. Att skapa verk med nål och tråd, symaskin och framför allt läckra tyger.

Efter att ha varit ganska nollställd i över femton år med att ta hand och uppfostra barn. Känner jag nu att inspirationen har kommit tillbaka och fantasin flödar bara jag ger mig utanför dörren.

Allt är vackert och ger mig massor av idéer till applikationer jag inte tänkt på förut.


Såg ett vackert mönster på en grind som jag skulle vilja använda mig av i en tygtavla.

Just nu håller jag på med en tunn väska till tonåringen. Det är Crazy Patch Wild Quilt och lite knepigt men åhhh så kul..


Välkommen du som läser hos mig kanske kan jag inspirera dig, som du kan inspirera mig..Blessings där ut.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards