Alla inlägg under september 2011

Av blessingsrehab - 29 september 2011 11:41


Idag får de allt bli nòe annat.


Sommaren har visst kommit tillbaka vojne vojne..

Är lite rastlös....


             


 Beavare oss !!!!!  Blessings ;)




Av blessingsrehab - 28 september 2011 11:58

Inte så mycket övers för ord idag...



                 


Blessings   



Av blessingsrehab - 27 september 2011 12:26


Ur min förlamande grotta....

Jag fick skapa på bilda i går...Så kreativt för hela mig.


Och ännu en börda har lyfts av mina ömma axlar...

Glasögon är fixade och hämtas i början av nästa månad...Tack, alla inblandade.


Denna flicka är värd att lägga några minuter på

Ladies! Ane Brun



Blessings Blooggers


Av blessingsrehab - 26 september 2011 09:42


Efter nästan 1 veckas lufsande i sovplagg och otvättad hår.

Gjorde jag en kovändning och riktigt skubbade mig här och där.

Vet ni vat som ytlyste det hela så snabbt?

Nä, det kan ju inte ni veta hehe.


Jo, det var något som killade till på kinden när jag låg och snoozade..Jag tänkte förs att det var en såndäringa fruktfluga..

men det var en ganska stor spindel, uuääck..det kände jag när jag tog handen på kinden och krossade detta äckliga till intet!

Då ni, då kom blessing på fötter och det blev sängbyte och lite rent här och där..


Ja, ni förstår jag har djuren i sängen och då kan det slinka med en o annan insekt ibland..

Men det får en leve med..


Nu iväg till Bilda med rött läppstift hahaha...


                   


Blessings ;)

;)

Av blessingsrehab - 25 september 2011 12:18



 


Blessings på Vilodagen...

Av blessingsrehab - 24 september 2011 11:42


Inspirationen infann sig inte och det gick inte att diciplinera sig heller för den delen.


Vad blir det för mat ? :)

Det kan ni nog lista ut genom att titta här nedan :)

 

En annan kan ju inte låta bli att knapra på härligheten så jag hoppas att det blir nòe kvar te sòppa!

Sola skiner, men här blir det mest innedag...

 

Hoppas att ni tar er igenom denna Lördag med glans..


Blessings  






Av blessingsrehab - 23 september 2011 10:49


Tar det i min egen takt...

Det är så brötigt utanför fönstret idag...

Gräsklippebilen kör rally, och bovärdarnas "golfbilar" kör omkring och gör ärenden,

Byte av containrar och några andra maskiner vars motorer står och spinner..


Ååå vad jag önskar att jag kunde strunta i detta. Men det har blivit så att jag hör alla ljud på en gång och då blir det kaos att sortera för hörsel och sinnes avdelningen i hjärnan se..

Logiskt är att stönga fönstret..Hm nu har jag gjort det. :)


            


Blessing Blooggers...Håll i hatten här blåser det :)



Av blessingsrehab - 22 september 2011 09:04


Bara ett konstaterande. Mig spelar det inte någon helst roll denna helg.

Dagarna går ihop så mycket att det är skönt att bara konstatera att det är rätt dag ;)


Vem såg ny thriller drama Svensk/Dansk Bron igår..?

Den verkar spännande men krimtjejen är väldigt speciell. Jag och tösa försökte hitta diagnos hehe..Ja man blir lite sån när man har det i familjen..


Vidare nu då...

Ett hushållsarbete tar aldrig slut...


                   


Blessing...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards