Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Sommar och sol och koskit i hagen <3

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.


Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".


Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kvar sedan sedan förra året jag la mitt sista inlägg. Jag såg att det var i augusti så nästan ett helt år har gått....

Nu stundar midsommar och vädret har varit fint hitintills. Jag vet inte hur många midsommaraftnar jag spenderat de sista åren med fukt och filt runt om mig för att överhuvudtagen inte förfrysa ihjäl.


Nu tänker jag kika in på mina gamla bloggadresser och se vilka som är kvar.... See you!


Color me beutiful


                             


Be Blessed <3


 
 
GeddFish

GeddFish

15 juni 2014 13:27

Hej! Som du såg så är jag kvar, tack för den positiva kommentaren!
Jag önskar dig och de dina ett skönt sommarlov, kram ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

15 juni 2014 13:40

Hej! Såg att du kommenterat inne hos Blingen. Vad roligt att se dig på bloggen igen! Jag har tänkt mycket på dig och undrat hur du har haft det. Stor kram! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

 
Bling

Bling

15 juni 2014 13:40

=))))))
Jag har saknat dej, och tänkt på dej många gånger. Jag blev så glad när jag såg att du varit inne hos mej, tack för din kommentar ♥
Hoppas du fortsätter att skriva..när och om du vill, och kan så klart. Jag vill gärna läsa.
Stor Kram

http://ting-bling.blogspot.se

 
Kaisa

Kaisa

15 juni 2014 14:31

Kul att se dig blessen :-)
Hur är det? Vad gör du? :-)

❤️ Kram på dig ❤️

http://andestyrka.blogspot.com

 
Lena

Lena

15 juni 2014 16:55

MEN HALLÅ IGEN!!!!! :))))))

Ååååå så glad jag blev över att se dej helt plötsligt tassa in hos mej!! *skratt* du må tro jag funderat vad som hände...

Midsommar ja, den firar vi för första gången någonsin helt ensamma här hemma, vi kan inte ta emot några besök, då Märta skulle bli så glad att hennes nackdixkbråck skulle kunna förvärras då hon måste hållas helt stilla i några veckor, men vi har varandra & myser på altanen, i regn eller sol *skratt*

Så kul att se dina rader! Kram kram <3

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

15 juni 2014 17:56

Men hej så roligt.
Kul att se dig här igen, tack för att du hälsade på hos mig. Jag har med jämna mellanrum kollat om du har varit inne här så nu blev jag glad.
Hoppas att allt är bra med dig och jag ser fram emot att få följa dina dagar igen.
Varm kram,

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Av blessingsrehab - 2 juli 2013 14:44


Midsommar i götet med mina girls var definitivt en höjdare. Träffade släkt från stockholm som jag inte träffat sen 1983 *ler* Dock kom jag inte ihåg det själv, men det är bra att andra kommer ihåg så jag kan lägga till lite minnen i min minnessam...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards