Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Helt underbart mottagande efter en sådan lång bortvaro Vänner <3

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06


Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av.

Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då.

Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga in lite bilder på hennes fantastiska kreativa studier. 

De andra är fortfarande utspridda, en i Norge och en är kvar med sin käraste i Västernorrland.

Men storson är närma sin mama och det är väl gott att inte alla flyttar sin kos långt bort.


Liten skrållan har blivit stor och är 1 år gammal förnärvarande..Hon är coolaste katten jag haft. Lägger sig på alla höjder med hängande tassar och bakben för att hålla balansen. Det för mig till djungeln när den svarta puman tar en nap i träden   

Hon är ett litet kärleksknippe som blev inburen till oss. Älskad och ombesörjd.

 



Kinesen och Doran are still going strong..Mammas små älsklingar. Vem kan vara utan dessa goingar. De går på det 12:e året.


 

Japp de var lite update med de små familjemedlemmarna.....Fortsättning följer väl kan jag tro.


Solen skiner. Det blåser i träa. Inte speciellt varmt, men det passar en klimateriekäring alldeles utmärkt...


Blessinga på er vänner.   


 
 
Piedra

Piedra

16 juni 2014 11:41

Stylist, vilken härlig utbildning! Och med den kreativa förmågan som hon har ärvt av sin kreativa mor kommer det att slå gnistor. :)
Åh, härligt med en kärleksfull katt! Känner att jag skulle behöva ett husdjur. Snart nog får jag det, för Vännen och jag ska flytta ihop snart, och då får jag hans hundar med på köpet.
Kramar! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

 
wiolettan

wiolettan

17 juni 2014 08:24

Jag har saknat dig så, men nu är det bra.
Fint med uppdatering också så jag kan fortsätta att följa dig och de dina.
Hon har ju att brås på, lilltösen, jag kommer ihåg dina tyger som du kunde "förvandla" bara så där, verkade det som.
Fina bilder. Ett hjärta på katten, så underbart. Det är så mysigt med katter, de blir ens vänner för livet fast de är så ombytliga på många sätt. En katt är inte lika lätt att "fostra" som en hund, om man nu vill det.
Ha det bra och kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 juni 2014 13:34

Det var lite som sist! ;) ungarna flyger ut & livet hemma går vidare <3 tur du har dina söta 4 benta barn <3 & vilken hjärte-katt-barn du har! :))

Kramarom er <3

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Marlene

Marlene

19 juni 2014 21:41

Åå så fina pälsbollar du har :-)

http://fdensammamamman.blogspot.se

 
Lena

Lena

20 juni 2014 21:06

Kram & fin Midsommar!!♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

21 juni 2014 09:16

Hoppas att du har det fint.
Vill önska dig en trevlig Midsommarhelg.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Av blessingsrehab - 2 juli 2013 14:44


Midsommar i götet med mina girls var definitivt en höjdare. Träffade släkt från stockholm som jag inte träffat sen 1983 *ler* Dock kom jag inte ihåg det själv, men det är bra att andra kommer ihåg så jag kan lägga till lite minnen i min minnessam...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards