Alla inlägg den 31 december 2011

Av blessingsrehab - 31 december 2011 12:54


Jag vill önska er ett Gott slut och en God början på det nya året.

2011 blev inte riktigt som man tänkt sig . Men är det inte så med alla år!


Jag tar mig i alla fall framåt i mitt eget liv, och det är min vision för nästkommande år.

Jag vill lära mig mer.

Jag vill vara en del av förändring.

Ett krav har jag.. Inga Krav (*ler*)

Vissa individer har lust att trampa i samma vintunna år efter år..

Men det är slut med det för min egen skull.

Mina ögon har öppnats, hela jorden bekymmer hänger inte bara på min axlar.

TILLSAMMANS ÄR VI STARKA. ;)


Jag ber in det nya året tillsammans med Kinesen och GammelDoris..

Det skall bli så skönt att slippa gå bort eller ta emot någon.

Den här stunden har jag sett fram emot. Att vara själv hemma.


 


Goda Nyheter hemmifrån är som kallt vatten för en törstige .

                                                  
                                                  
                             (Ordsb 25:25)


Blessings... Goa Blooggers  

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards