Alla inlägg den 22 december 2011

Av blessingsrehab - 22 december 2011 12:12


Jag finner det skönt att vara i den åldern jag är i nu.

Ja, hade jag inte haft en tonåring i huset skulle livet vara väldigt mycket mer lugnare. Som ni vet är ju sniglar kända för att just snigla. Men ibland får jag sätta på stödhjulen *ler*

Samtidigt håller det mig ajour med livet "där utanför".


Lillstumpan är så go. Hon var så enträgen att köpa något till min födelsedag, fast jag sa att hon skulle hålla i pengarna.

 

När vi kom till storson, hade han fixat en bricka med te och kakor hehe..Jag hade köpt en fryst princesstårta på vägen.

Vi försökte tina den genom att lägga den på instrumentbrädan medans vi körde, men det var för kort väg hahaha..

Men jag försökte i alla fall. Vi bara skrattade gott och hade sedan en halvtimmes samvaro.

Jag fick en underbar bukett..Pöss på dig sònen min.


 


Idag måste jag fixa hemma. Jag hatar måsten. Det innebär krav.

Men tösa väntar på mig i Oslo. Och jag längtar efter henne..

Så en Kvinna måste göra vad en Kvinna måste göra! Eller hur Blooggers ;)


Blessings tackar allra ödmjukast för alla gratulationer..Pöss på er alla


Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards