Alla inlägg den 20 december 2011

Av blessingsrehab - 20 december 2011 09:52


Skulle ju inte handla mat och annat överflöd i JUl. Bara choklad.:)

Men igår gav jag mig ändå in i ruschen och handlade grädde, potatis, lök och anjovis.

Nu förstår ni vad jag skall göra! hehe..


Det var nämligen så att storson, som sitter där han sitter, hade önskemål om en julklapp. Och det var en Janssons Frestele!

Vi har bestämt att inga julgåvor skall inhandlas. Men jag föll till föga och sa att det skall jag försöka orka fixa.


Men det får bli imöra. För nu e ja aldeles slut.

Jag har suttit i telefonkö en kvart för att prata med en myndighetsperson som i o för sig var trevlig.

Men uuuame vad krångligt de e med all dokumentation som skall in.

Tack Gode Gud för att vi kunde fixa detta genom mail innan jul. AMEN.


Det vita är fortfarande kvar Tjohej! :)..Men attans lurigt halt.


                                 


Visst skulle man ha en fin burk att stoppa i all bra och välsingnade händelser som kommer i ens väg.

Dem kan man ta fram när det är som mörkast och det känns som alla demoner vill slita tag i ditt hjärta..

Jag undrar om man inte får den full fortare än man tror. Om man räknar det lilla som stort.


Jag tror banne mig att jag skall göra mig en fin burk. Kanske Decopage!! :)





Blessing önskar en fin tisdag Blooggers. May God be with You

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards