Alla inlägg den 13 december 2011

Av blessingsrehab - 13 december 2011 10:43


 

Lillstumpan ängnade sig åt ansiktsmålning i helgen..;)...


Vänner jag förbereder ingenting till jul och ändå är det som att julstressen tränger sig rakt in i mitt innersta..

Jag begriper inte detta.

Är det så att reklam på tv, reklam i brevlådan, alla intryck i affär och möte med människor som triggar igång en känsla som finns inom oss.

Alla adventdagar har bara gått mig förbi..Men det är inte hela världen faktiskt.


Jag blir nog själv på julafton. Och det är själv-valt i så fall.

Jag orkar inte åka någonstans helt enkelt..

Men helt ensam blir jag inte, för jag har ju trasselsudden och Gråhonan te sällskap.

Det blir vad det blir. Jag är faktiskt väldigt trött i själ och kropp.


Men i morgon är en ny dag då tar jag nya tag igen.

Bilda, mitt  andningshål. Dit kan jag komma i vilket tillstånd som helst, och den platsen har blivit ett kärt ställe att gå till.


En flicka som heter Oliva kunde inte sova en natt. Då gjorde hon den här med tuschpennor.

Härligt va?

  

 



Vart jag än i världen mig vänder..så står mitt hopp till Herren.



BLESSING BLOOGGERS...  



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards