Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Kreativa MÅndag ;)

Av blessingsrehab - 5 december 2011 10:10


Kan ju inte säga att jag är direkt vaken ännu men jag vet ju i alla fall vad jag skall åka.

När man stiger in genom dörren på Bilda möts man av en vacker stor tavla med en fin vit lilja målad och så går de andra färgerna i grågrönt.

På väggen står det Välkommen med sirligt utskurna vitmålade bokstäver.

Så när jag ser de budskapet så känner jag att det är äkta menat. Och då börjar min kreativitet.


Ps!

Kung Bores lärjungar har varit här en sväng ;)..Det är kallt och fröset. Andedräkten bolmar ur munnen för fullt Mmmmmmm...så mysigt.


                       


Minglar senare Gaijs....


Blessings Blooggers.



 
 
Piedra

Piedra

5 december 2011 10:32

Jag är totalt okreativ just nu och har varit ett längre tag. Mår inte alls bra av det. Behöver skapa för att klara mig. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

5 december 2011 11:47

Burr........Riktigt kallt här med , var även frost i morse! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Måna

5 december 2011 12:11

Ja vi har så mycket att vara tacksamma över. Att du samlat sysaker måste vara som att äga en skatt :) Här skiner solen! SolskenskraMen

 
ninis

ninis

5 december 2011 12:48

HEJ! länge sedan :) Saknar expressen o dem jag skrev till förr så nu har jag hittat några av er. välkommen att besöka min blogg, den har flyttat till angiven adress. Hoppas du har det bra. Kram ninis

http://buz-tankebubblan.blogspot.com

 
Simona

Simona

5 december 2011 16:37

Många snöflingor har fallit här också idag. Hoppas du har haft en bra dag på Bilda. Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
ninis

ninis

5 december 2011 17:01

Tack för ditt svar, trevligt :) Ja du bless, tjejerna växer fort som tusan verkligen. Det är roligt också samtidigt som man funderar vart åren tagit vägen nästan. Halva 8an avklarad för dem nu. Hoppas du har det bra med allt och jag funderar hur tusan man lägger till, dem som man vill kunna kika in till men det lär jag mig väl snart hoppas jag. Kul att återuppta blogg och kontakt :) Ha en skön kväll. Kram Nina

http://buz-tankebubblan.blogspot.com

 
Lena

Lena

5 december 2011 20:40

Åååå så söt den var den där Jättewetan!! skulle inte ha något emot att ha en sådan i trädgården! bara hon navigerade rätt så hi hi.. ;)
Här har Kung Bore åxå blåst ut lite flingor på eftermiddagen! spännande ;) men annars väldigt kallt brrr.. eller så är jag ovan ;)
Kram kram!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

5 december 2011 20:40

Ingen Kung Bore här inte... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

5 december 2011 22:34

snöa på i kväll här. Lite mysigt . kvälls kram

 
optimist

optimist

7 december 2011 10:02

Här har det kommit några fina snöflingor i morse, men nu verkar det att övergå till regn. Så, inget vitt på marken här ännu.
Du gör så många fina saker, så du använder verkligen din kreativitet.
Kram och ha det bra.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards