Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Några ord från en dääpt däsa....(hostihost)

Av blessingsrehab - 7 december 2011 10:39


Såg någon DOX-----Inside job...igår kväll?

Alltså dessa DOX program är så himla intressanta , de skildrar den ofta ämnen med jordnära karaktärer..Och avslöjar vilka svin en del människor är och kan formas till.


Klicka här http://svt.se/2.129747/ Jag har inte möe tilltro till finansvärlden..Och de som orsakade Wallstreets fall sitter fortfarande i höga finansställningar och tom som rådgivare  USA..regering


Jag var tvungen att gå i från några gånger för att jag blev så lessen, så lessen. När vi som har det sämre inte har någon stans att påverka så länge mamon är den ledande...


Jag vänner jag tror på Gud och på mig själv.

Annars litar jag inte på en "djävel".


Blessing kurerar sig..  



 
 
Piedra

Piedra

7 december 2011 12:33

Känner mig ännu mer "lost in space", eftersom jag varken litar på Gud eller mig själv. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

7 december 2011 13:15

Hej hej
Har sett något utav dessa program..men inte det igår. kan ju kika på play. Men visst..blir man uppgiven och förbannad, när man ser hur de roffar åt sig. De som redan HAR ?? Bara att titta på cheferna på Carema vilka bonusar de fått..medan dom gamla svälter ihjäl och inte får tillräckligt med hjälp. Jag blir illamående, av sånt. Usch
Krya på dej
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Ariel

Ariel

8 december 2011 00:59

Tråkigt att du är sjuk! Krya på dig!!

Kramen

http://www.arielsblogg.wordpress.com

 
paloma

paloma

8 december 2011 10:01

Oh jobbiigt vännen! Krya på dig! Stor kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards