Direktlänk till inlägg 18 december 2011

En blåvit himmel med strålande sol !

Av blessingsrehab - 18 december 2011 12:40


Man kan ju inte annat än att bli glad.


Här luktar det bak!

Oh! Nej det är inte jag hehe, det är lillstumpan som fick för sig att göra chokladmuffins till frukost..;)


Nobelkonsterten bjöd på en himmels blandning av skön musik under lördagskvällen var det någon annan som såg?

Musik river ner barriärer och man möts tillsammans och skapar glädje, fred, och ödmjukhet.


Kvinnor lita till era instinkter...Kvinnor kan!!

 

Klicka nedan....

http://svtplay.se/v/2649513/nobel_2011/fredspriskonserten_del_1

http://svtplay.se/v/2649514/nobel_2011/fredspriskonserten__del_2?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2649513/sb,p117534,1,f,-1



Jag är i vilotagen, så det är väl det som står på agendan idag.. 


Blessings...

 

 

 
 
paloma

paloma

18 december 2011 14:19

Mums för chocklad muffins! åt så mycket gott nu i går hos min kusin! Fick även inspiration att göra gott till julen så skall ta ett ryck och göra det nu till veckan! Hehehe....jag var i alla fall nära med din födelsedag! Visste det var nu någon gång!;) kram och fridfull advent

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Geddfish

Geddfish

18 december 2011 15:03

Här vilas det också, förutom att vi köpt nya duschdraperier, annars så är det svårt att duscha i nya badkaret, det sprutar åt alla håll då....
Pepparkakskramar♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

18 december 2011 16:32

Tack min vän för förståendet du har. Det är guld värt att ha vänner både nära och långt borta. Alla behöver vi varandra i glädje o sorg.
När du nu åker till Norge lova att du kör försiktigt men kanske inte i snigelfart hi hi!
Underbart med snö fast solen tog du hand om. Hoppas snön nu får ligga kvar så kul för alla barn och vackert för oss.
Jag skulle också gärna ha en Lillstumpa som bakar på morgonen här.
Min Lillstumpa är en liten tomteflicka som har troll-Orvar till sin bästa vän.Ja du fattar nog att det är en av alla sagor jag skrivit.
Att skriva sagor och annat har alltid varit viktigt för mig och både barn och barnbarn har gillat dom och kan dom flesta utantill.
Om vi inte hörs på ett tag så önskar jag dig och dina barn en fridfull jul med mycket kärlek.
Kram och var rädd om dig för du är värdefull.
Love.

 
Smyckesbloggen

Smyckesbloggen

18 december 2011 18:42

Såg en bit av programmet. Fantastiska kvinnor och en fin konsert! Kram! ♥

http://smyckesbloggen.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

18 december 2011 19:31

En hel dag har gått till ingenting..... Kram på dig! ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Bling

Bling

18 december 2011 21:25

Gokväll
såg inte programmet.. ser knappt tangenterna nu :)trött är jag
Kram kram

http://savebling.blogspot.com

 
simona

simona

18 december 2011 23:23

Såg inte programmet. Men visst kan Kvinnor mer än vad de tror... Kram

http://pagottochont.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards