Alla inlägg under april 2012

Av blessingsrehab - 18 april 2012 07:15


Det känns enna som det enda jag gör nu för tia.

Att åka till centralsjukhuset det ena å de andra!


Men det är väl det bästa i slutändan. Hagel från himmlen idag. Men till kvälla var det torrt igen, märkligt vårväder.


Det är skillnad på tanke och ord...

                                



Blessing önskar alla hälsa och välmående..  



Av blessingsrehab - 16 april 2012 09:41


Oftats är det de där rycken som får mig att komma någon vart :)

Och sprattelgumman hade mungiparna uppåt en stund i går och då går det bara av farten.

Hon gillar ju oxå att fixa och måla.

Och har man inte några guldpengar i kappsäcken så får man fina Gammalt till Nytt.

Idag strycker vi på antikvit. Det blir så ljust och fint..


    


Blessing alla fina    

Av blessingsrehab - 15 april 2012 11:26


Jag nynnar lite lovsånger..


                           


Regn faller i jord.

Värmlandsmuseèt får nog ett par besökare till idag tror jag..


Bless alla goa   

 

Av blessingsrehab - 14 april 2012 10:51

Solen skiner och vinden är varm och skön, jag blev så förvånad när jag påpaltad av kläder skulle ut med doggyn i tron att det var lika kyligt som igår, istället fick känna ljumma vindar mot min kind.:)

Annat är det hos er 08:or förstår jag.

Här är min kompis balkong i solna idag!!! Stackers er :(

          

Snacka om aprilväder!! 


Idag fångar sprattelgumman all min tid..Guuuu va hon är energisk, och dessutom, att vara en mästare på att gå omkring och vara sur för allt och ingenting!!


Jag önskar er en fin Lördag vänner ;)


Blessings  

Av blessingsrehab - 13 april 2012 07:00


Och en tid på röntgen..

Efter det skall jag äta något gott vill jag lova. Eftersom jag fastat sen i går förmiddag.


Kanske nått sånt här gottigt kanske..:)


                                       Fisk och skaldjursoppa!

                           

                             Ett önsketänkande i alla fall.




Kram på er Blooggers ♥♥ Blessings

Av blessingsrehab - 11 april 2012 10:34


Att gamla Doris löper :)

Och det är faktiskt helt i sin ordning. Jag har tagit bort p-pillren för 1 par månader sedan,

Jag vill ha en kull och behålla en liten kattunge om det nu fungerar vill säga..Jag har dock inte sett så många hanar i vårt kvarter, konstig nog är det lite katter ute nu. Men det brukar skifta med vilka som flyttar in och ut.

Förra året då hade hon en friare som stod och sjöng utanför på kvällarna.

Och det var inte en skönsjungande SoleMio hahaha, nä fy vad de skriker och kattylar...

Hon är nu över tio år, och man vet inte hur länge till hon lever..Och jag vill verkligen leva tillsammans med katter och hundar.

Då är det kul om nästa katt kommer ifrån Dorran.


                     




Blessings denna regniga vårdag   


Av blessingsrehab - 10 april 2012 06:30


Vi har flabbat, tjötat, diskuterat så att taket nästan lyfte.

Det blev en del urladdningar..Men efter det spred sig lugnet så skönt...Inte bra att ha för långa perioder emellan man ses.


Lungnet har varit öronbedövande idag. Jag hade lust till massor. Men orkade inte ens tvätta håret.

Tur att jag har min trofasta.

De är alltid kvar när andra försvinner hehe..Jag är så tacksam för dessa små hjärtan♥♥



-Skynda dig att öppna dörren nu matte! Det är kallt och regnar......  

  


Blessing Blooggers   

Av blessingsrehab - 8 april 2012 08:50

                                   


     KLICKA.>>     http://webnews.textalk.com/pingstkyrkan-norrkoping/predikningar/det-ar-fullbordat




Har just lämnat av mellansonen vid station om ca 11 tim är han hemma i Härnösand igen

Det var tungt att säga hejdå. 2 1/2 dagar går fort, när man inte har setts på över ett halvår..Men vi ses igen :)

Och en massa kärlek kan man förmedla på telefon och internet..Amen för det

  

   


Hej då Nötte..Mamma älskar dig   



Blessings Bloogger ha en fortsatt fin vilodag... :)

 

 

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards