Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Hoppas att ni har haft det gott under helgen :)

Av blessingsrehab - 10 april 2012 06:30


Vi har flabbat, tjötat, diskuterat så att taket nästan lyfte.

Det blev en del urladdningar..Men efter det spred sig lugnet så skönt...Inte bra att ha för långa perioder emellan man ses.


Lungnet har varit öronbedövande idag. Jag hade lust till massor. Men orkade inte ens tvätta håret.

Tur att jag har min trofasta.

De är alltid kvar när andra försvinner hehe..Jag är så tacksam för dessa små hjärtan♥♥



-Skynda dig att öppna dörren nu matte! Det är kallt och regnar......  

  


Blessing Blooggers   

 
 
Simona

Simona

10 april 2012 09:30

Det är tur att djur är mycket trofasta ☺ Idag är det aprilväder här hos mig... Det har väl varit lugna gatan hos mig under påsk... Ser du inte barnen så ofta så får du ju passa på att ha trevligt, mysigt å kul med dem när du har dem hos dig ☺ Kram ♥♥♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
optimist

optimist

10 april 2012 10:51

Så bedjande hunden ser ut och katten är mer fokuserad av när dörren ska öppnas. Fint att du har dina fyrbenta vänner.
Så är det med barnen när de blir stora och får eget, så kan det lätt bli för sällan som man ses. Men, det finns telefon, en liten länk i alla fall.
Hoppas att du får vila upp dig i lugn och ro.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

10 april 2012 11:11

Vilka bedjande ögon! Vem kan stå i mot dessa hund ögon? är det en pudel eller är det en purli? han är jätte fin katten med!
Vad Skönt ni med haft en bra påsk! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

10 april 2012 12:15

Åh, dina fina! Jag känner mig så himla ensam. Skulle behöva ett par fyrfota vänner. Kram! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

10 april 2012 12:52

Ja de är så fina dessa två, underbart sällskap.
ViloKram ♥

http://savebling.blogspot.se

 
Ingen bild

Eva

10 april 2012 12:58

så söta. Ja djur kan verkligen få en att känna harmoni . PÅ vårat jobb tar vi med våra vovvar i smyg . Våra boende älskar det. Men inte cheferna ;-( Ger en styrke kramm!

 
Kaisa

Kaisa

10 april 2012 13:10

Ja det är ju så: När alla andra försvinner så stannar djuren kvar. Idag regnar det här också, jag har tvättstugan.... Kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Lena

Lena

10 april 2012 16:39

Söta 4 benta & ur söt bild på dej & sonen i förra inlägget! fast jag fick en stöt i hjärtat när han traskade iväg... tur det finns komunikation! ;)
Kram på er i rusket!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

RackarTuss

10 april 2012 21:52

*mjao* och *voff*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards