Alla inlägg den 2 april 2012

Av blessingsrehab - 2 april 2012 10:25


Helgen har jag tillbringat med min storston...

Även om mamsen inte var på topp så åkte jag dit.

Jag har inte fått sytt gardiner av tyget som vi köpte för rätt länge sedan. Dock är det inte så konstigt, han har fått byta lägenhet två ggr pgav möggel. Stackarn!

Men nu har han en fin fin lägenhet med uteplats. Skam den som ger sig!!


Lördagen gick i symaskinens tecken och det blev fint..

Söndagen protesterade, kroppen i frossa och kramper och migrän..

NAF! säger jag. Jag tål ingenting. En hel dag åt pipan.

Vid 19.tiden hade jag repat mig såpass att jag vågade köra hem mellan snöandet.

Jag lämnade maskinen kvar..Jag vill försöka sy färdigt innan Påsk.


By the way...

Det verkar som Påskaharen har landat ;)..................


 


Bless ♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards