Direktlänk till inlägg 6 november 2011

God söndag vänner..

Av blessingsrehab - 6 november 2011 11:18


Visst e jag enna lite mörbultad efter gårdagens mässa.

Men det var sköjigt. Jag fick ta på mig  mörka glasöga och öronproppar i mellantiden.

Det blev allt för stimmigt och knöing av fòlk...


Men det var banne mig värt et..

Här är lite godis för ögat..


Lappar lappar å åter lappar..


 


 


 

Smycken i Glas

  


I slutändan en möe sleten Snigel ;)

  


Välsingnad allhelgona mina vänner Bless yoy all...

 
 
Geddfish

Geddfish

6 november 2011 13:29

Jag förstår, att du har myst bland alla dessa konstverk och handkraft.
Du och min tyska väninna Margot har mycket gemensamt. Fick precis en bild från henne på en del av hennes produktion genom stickning, vävning, mm mm......
Kram, kära du! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

6 november 2011 14:22

Men så underbart vackra saker!!! Och pärlor också! Jag blir helt sjuuuk! Vill också åka på symässa! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
kickssons

kickssons

6 november 2011 21:53

Kul, men himmel så slut man blir av dessa mässor, var i den jättestora quilt utställningen i Birmingham för ett tag sedan, satt mig ner & skulle vila ett tag, yes jag somnade på stolen, men det var fler än jag som också sov!!!! sen sov nog de flesta av oss i bussen hem. Kram & ha en bra vecka med mycket plitande med allt det nya Du har köpt. ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

7 november 2011 17:00

Vad roligt att du är nöjd, rolig bild på dig där du pustar ut. :-) Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
optimist

optimist

7 november 2011 17:41

Du fick se mycket på din deijt. Så mycket med lappar och många andra fina saker. Många hjärtan såg jag också, jag dras till dom.
Hoppas att du fick med dig hem lite "godissaker" också, att jobba med framöver.
Förstår att du blev trött och slut. Men, du ser inte alls ut som någon snigel. Utan en pustande Blessing.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

7 november 2011 21:43

Så vackra saker. Men det vackraste var lilla goa Bless<3

 
Bling

Bling

8 november 2011 07:59

Mycket vackert..kul med mässor, men man blir trött, talande go bild :)
Kram

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards