Alla inlägg den 25 november 2011

Av blessingsrehab - 25 november 2011 11:14


Berit heter donnan oxå..Lite roligt faktiskt..Kunde hon inte få heta hanna el varför inte Kurt? :)



 


 


 




Ja vänner det är inte lätt att vara mamma eller pappa.

Det är faktiskt så att barnen inte vill ha hjälp när man erbjuder.

Det svider lite i hjärtat när man ser vad som bör göras, men att de då vänder en ryggen och vill själva. Men det värsta är ändå att de lägger skuld på en själv.


Jag måste bita ihop. Jag måste låta de få gå och lära sig själv. Mina ungar är envisna. Undrar var de fått det ifrån?


Killergubben har bitit blåmärken i hela armen på mig..Är man bara 8 månader så har man sylvassa bissingar..Men vilken go kille.

Kinesen är runt om kring och aktar sig noga för att inte hamna under fläskberget :)..


Idag blire å hansla lite grann..


Kram och blessing Bloggers..<3






Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards