Alla inlägg den 5 november 2011

Av blessingsrehab - 5 november 2011 05:30


När ni nu läser detta är jag på väg eller går omkring på Syfestivalen i Älvsjö.

Bussen går strax efter 06 på möra.

Senast i går kväll hade jag farhågor om jag skulle klara av att åka med eller inte.

Min sjukdom är inte att lita på.

Men öronpropparna är nedpackade, solglasögonen är med. Och medecinerna i fall man skulle behöva dem.


Men jag skall försöka.

Det är en charterbuss som tar oss fram och tillbaka så jag vet ju att jag kommer hem i alla fall.


Jag har sett fram emot detta i över en månad.

Jag får berätta om alla regnbågens färger och alla olika designer som jag fått se när jag kommer hem. Oftast vill man testa på en massa nytt när man får se ideér som någon annan kommit på.


En skulle ha haft en tjock plånbok nu. Men jag nöjer mig att få fylla mig med kreativitet och glädjen i hantverket.


 


 


 


Kanske jag får se lite av det smaskiga ;)


Oki Blooggers, önskar er en fin Allhelgona...Blessing  





Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards