Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av blessingsrehab - 13 oktober 2011 09:34


Gårdagens hälsodag gjorde mig ganska slut.

Jag hämtade mina nya glasögon men det var ingen ide att sätta dom på näsan förens till kvälla.

Då hade jag säkert promenerat in i träna och kanske gjort en och en anna vurpa på vägen ;)..

Vojne vojne....Alldeles för gungit igen..Måsta vänja mig hemma först.


Men, så då te kvälla!

Glasöga på. Sittandes i Buddhaställning och tittandes rakt fram,alldeles stilla på tvapparaten.

Inga förhastade rörelser varken till höger el vänster, för då kan de hända att jag, en"slankar" ner  å en "slankar" ner på golvet....


Jag är nöjd med hela kittet!. Dock upptäckte jag ett tumavtryck och skulle putsa bort det med nya putsduken för att få den perfekta synen!!!!!


Vad upptäcker jag då?


Jo, och det påtalade jag redan i affären att det var lite suddigt längst upp vid bågen på glaset. Men damen sa att ögonen skall vänja sig..

Och bråttom som jag hade så jag synade jag inte ordentligt på glasen.

Och inte heller tänker man sig att glasen skall vara skadade helt nya..Suck...


Ursäkta mig måste ventilera, behöver gnälla....:)


På varje öga är det små repor som inte går att putsa bort...

Typiskt!

Det blir så himla krångligt allting..Och det vet inte dom, hur jobbigt det kan vara för mig att åka buss och folk o, bu o bäääää...


Men jag måste om jag vill se ..Jag måste..Hatar det ordet...KRAV!


Att handarbeta är inget Krav, det är bara rogivande :)

Nu har det växt te sig en aning...


KLicka för förstoring


De e bare å fortsätte tragle...

Blessing tar dagen som den kommer..Hejhej :) 



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards