Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Livets träd.

Av blessingsrehab - 15 maj 2012 07:30


Det här tycker jag är vackert. Trädet kan man se i växjö domkyrka.


                                  

 

                 

Denna vackra träd i glas och smidje är gjord av Erik Höglund (glas) och i smidje av Lars Larsson.
 
Jo, jag vill resa som jag skrev igår.
Men har inte förmåga, inga medel, ingen ork.
Dock reser jag runt i min eter och letar efter vackra ting att uppmuntra mig i denna dalgång jag just nu befinner mig i.
 
Men om jag än vandrar i dödskuggans dal så skall jag inte frukta något ont för Herren är med mig. Psalm 23.
 
Det är min uppriktiga tro och sanning.
 
Blessings alla ni blooggar vänner..Var rädda om varandra   
 
 

 
 
GeddFish

GeddFish

15 maj 2012 08:08

Jag drömmer också om den stora resan, Bless..... får se om den blir möjlig någon gång.
Man kan resa väldigt mycket i tid och tankar. Kyrkan i Växjö är vacker. Och där i närheten bor min älskade svägerska och svåger.
Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

15 maj 2012 08:48

Huvva, jag befinner mig också i en dalgång! Vill du prata så bara ring.
Otroligt vackert träd! Skulle vilja se det på riktigt någon gång. Jag drömmer också om att resa, men vad gör man när det varken finns pengar eller ork? Det får i så fall bli en kortkort resa för min del till allra närmaste klostret. Det var en diakon som talade om för mig igår att man inte behöver betala fullt pris där om man inte har pengar.
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

15 maj 2012 11:21

Glas är vackert, visst vill man iväg. Jag väntar på vårresan vi ska göra i Juni med människorna i affären. Uppskattar det, för någon annan möjlighet finns det inte.
Kram ♥ ikväll är det ju hockey igen :)

http://savebling.blogspot.se

 
Ingen bild

RackarTuss

15 maj 2012 20:16

Nä, så är det för många. Låna reseböcker på biblioteket så kan du sitta i din soffa och drömma dig bort

 
Kaisa

Kaisa

15 maj 2012 21:44

Jag reser i drömmarnas land, där behöver jag inget bagage eller pass :-) Kramarom ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com/h

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards