Alla inlägg den 29 maj 2012

Av blessingsrehab - 29 maj 2012 07:59


Här har det hänt grejer och jag önskar jag orkade att skriva i detalj vad som hänt.

Vi har i alla fall träffats i helgen jag och alla barnen. Mellansonen överraskade oss med att komma ner till karlstad från Härnösand.

Sedan lurade vi, jag och han alla de andra syskonen.


Det blev en överraskningsresa fram o tillbaka till Göteborg på lördagen.

Vi var på en MISSION att göra folk glada i närmaste familjen. Vojne vojne!

Och denna resa blev ett spontanbeslut över frukost på lilltösas 15 års dag, lördag förmiddag.

 


Det ela Bröötet som finns i blodet på oss antagligen hehe..

Så vi åkte, och det blev succe förstås. Gu va roligt alltså. Sen hemfärd efter att ha fått mammas goda mat och vi var vär hemma vid 2:30 på natten.


Söndag åkte mellanson tillbaka till västernorrland på möran. Senare var det stortösas tur tillbaka till Norge. De hade inte träffats på 1,5 år så det var göör glada för helgen.

Storson stannade kvar hemma med lillsys och mig han ville inte åka hem till en tom lägenhet, det blir alltid så tomt och TYST efteråt när vi skils åt ;).


Igår sov jag hela dagen och fick ta konsekvenserna av att köra på. Men jag var så lycklig över allt.

Jag ångrar ingenting. Och värken står jag ut med. Barnen hjälptes åt att hålla iordning och det gör väldigt mycket.


Jag skall försöka få en film tillskickad med när vi överraskar stortösa. Det är en sådan pärla att se.


Så må väl. Jag tar igen energi...

Jag är en lycklig Ko, för tillfället ;)

              

 

Blessings alla goa


Ovido - Quiz & Flashcards