Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Tog sin tid att ta sig fram till tangentbordet i dag...

Av blessingsrehab - 13 september 2011 14:06


Kaita leker rullan i träden och hennes kompis Regn -Ola hjälpte till att ösa vatten över Karlstad så att kinesen inte ville gå ut och kissa...

Har tänkt på varför de alltid namnger alla dessa oväder med kvinnonamn..


Är det för att vi har sånt humör om vi blir riktig riktig arga hehe..


Bilda är ett gott ställe att komma till.

Några timmar igår förgyllde min tillvaro. Nu har jag inte mycket kvar på min Glädjetavla.

Sätter in bild så snart jag är klar..Är förresten redan på väg mot ett annat projekt.

Jag har sola inne i alla fall...Gääässsp.

                           


Blessing alla Goa...

 
 
Piedra

Piedra

13 september 2011 14:35

Jag träffade en kvinna förra veckan som liksom du sysslar med fria broderier. Och så har jag lånat en bok om det, för jag vill också börja! Viktigt att fylla på glädjebägaren. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

13 september 2011 14:46

God eftermiddag, Bless!
Håller med både dig och Piedra där med handarbeten, broderier och sånt, det gjorde jag mycket förr, vilken glädje!
Nu vet jag inte vad jag ska ha det till, ger bort så mycket jag kan av det som finns kvar här...
När en blir gammel har en allt materiellt, bara krôppastôllen som gör som den vill! Kram! /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

13 september 2011 15:13

Det ger något extra när man har ett så fint budskap som du har i din "glädjetavla" Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com/k

 
Andersonskan

Andersonskan

13 september 2011 15:39

Per....hette ett oväder...så en karl har vatt med och ställt till det iaf....Kanske att det jämt är kvinnonamn på ovädren för vi är så stark! :)

Kram i blåsta! :)

http://andersonskan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

http://may-hanne.bloggplatsen.se/

13 september 2011 18:43

Nu jäklar är Kaita arg. HU det känns som hela taket ska lyfta . Hoppas ho lugnar sig snart.

kvälls kram

 
Bling

Bling

13 september 2011 19:52

Ja det var ett förfärligt blåsande..öppnade fönstret till Maja.. hon blinkade och hoppade ner :)
Gott att du trivs på Bilda, och roligt att du har nya projekt.
Kram..kram

http://savebling.blogspot.com

 
Simona

Simona

13 september 2011 21:26

hur länge (hur många månader) får du vara på Bilda? Vad händer sedan? Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
paloma

paloma

14 september 2011 09:56

Godmorgon!
önskar dig en trevlig dag! Skönt att sola inne! Har du solarium? kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards