Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Väntar på provsvar......

Av blessingsrehab - 23 april 2012 06:45


Vad att göra idag..

Kanske fortsätta att måla på mina möbler. Mmmm det blir det nog..Måste bli färdig ju..

Skönt att det blivit varmare igen.

Väntar oxå på pengar..Måste handla mat.

Väntar på bättre ork. Måste få igång flåset.

Väntar på ........jag går o väntar på en massa ting nu..


Och det där måstena får jag nog ta tillbaka. Jag bör skall jag säga istället.


Jag är nog helt enkelt utråkad...

                                           


Blabla... Blessing Blooggarvänner ;)

 
 
Simona

Simona

23 april 2012 08:03

Jo det är en evig väntan på all möjligt allt som oftast... Å detta kan vara både positivt å negativt...
Man bör nog... är bättre än jag måste ☺ Kram ♥♥♥

http://h

 
Piedra

Piedra

23 april 2012 10:18

Tycker jag tillbringar hela mitt liv med att vänta. Jag försöker använda "jag vill" istället för "jag måste"; det känns som ännu mindre krav, och det kan vara bra när man lider av kravallergi. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

23 april 2012 12:00

Jag har börjat med att "känna in" lite grand också. Inte måste.
Jag var flexibel i helgen. Sitter ff i Boråsområdet, fast hos lilltösa. Har inte fått tummen ur, men jag drar när hon drar - hon ska till stora staden och jobba.
Gäsp o kram /<3<3<3

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

23 april 2012 12:03

Inget är som väntans tider :/ bör är ett bra ord eller som Snosse skriver vill. Ibland är det riktigt tråkigt, hoppas dina provsvar blir positiva.
Kram ♥

http://savebling.blogspot.se

 
Kaisa

Kaisa

23 april 2012 12:37

Blir så fruktansvärt trött av allt väntande, allt skall ju väntas på!!!! Förr kunde jag stänga av att vänta, jag gjorde något roligt under tiden, men nu har jag börjat att vänta igen, suck!!!! Kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

RackarTuss

23 april 2012 19:09

Hej du :) Även här har måndagen varit grå

 
Ingen bild

Eva

23 april 2012 21:50

I väntans tider kanske? hi hi. Ja livet kan vara en väntan och den kan vara lång. KRAM

 
paloma

paloma

24 april 2012 10:58

Hoppas provsvaren är bra! Jag håller på att städa och tvätta i dag! Och strålande väder har vi här! Hoppas det håller i sig! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

25 april 2012 00:10

Jag väntar åxå på en massa ;) lönen på fredag -Tack! -flåset? ja tack!, mera ork & energi? ja tack! & varför inte en smal snygg kropp åxå när jag ändå väntar, ha ha.. ;)
Värmen har i alla fall inte jag stulit! ;) efter regn & hagel blev det IS KALLT ute! hua brrr...
Kram mitt i natten & sussa gott!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards