Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Vilodagen är här igen..:)

Av blessingsrehab - 25 mars 2012 13:13


Vi har fint väder men det är inte så himla varmt inte!


Oki, skall visa lite bilder från Öppet hus igår..

Stortösa var med mig och det kändes så bra. Hon prövade nåltovning och gick runt med sin systemkamera och försökte fånga aktiviteterna..Men de bilderna får jag titta på senare.

Min kamera fångade in lite bilder innan batterierna la..Så här är lite skaparglädje och mycket är gjort med ReDesign.

Workshops med målning, decopage, och täljning mm..


Klicka för större bild om ni vill se på detaljerna :)

  


 


  

  

  


  


     

     

 



Blessings Blooggers och Frid över denna dagen... 

 
 
optimist

optimist

25 mars 2012 15:07

Oj, så mycket vackert och originellt. Och, dina vackra alster hänger så fint där.
Mysig liten sommarjacka.
Ljuset med kronan var säreget, för att inte tala om den stickade eller virkade lampskärmen, virkat tror jag.
Många fina saker att beundra.
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

25 mars 2012 15:10

Va roligt :) och så mysigt det såg ut. Ett ställe jag kunde tänkt mej att gå till om man hade varit i närheten. Man ser det på ett annat vis när det kommer upp på väggen också.
Nu får du njuta av vilodagen och känna dej stolt ;)du är duktig.
Kram kram ♥

http://savebling.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

25 mars 2012 16:41

Otroligt fridfullt ser det ut, och så känner jag allt igen dina alster där dom hänger :-) Stor kram på dig konstnärinnan :) ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

25 mars 2012 16:54

Ja, jag vet ju vem som hade gjort den finaste sakerna! Jag skulle vilja hitta någonstans där de har lite prova-på-grejer, för jag vill lära mig nytt. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

25 mars 2012 21:10

Kände igen dina alster... så fina!
Kram från det närliggande området! <3<3<3

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Lena

Lena

25 mars 2012 22:17

Vilken härlig stund i rena skaparstugan!! :))) nåltovning har jag åxå provat på, blev bara en provbit, men spännande var det!! :))
Kvällskram & fin måndag!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards