Alla inlägg den 8 mars 2012

Av blessingsrehab - 8 mars 2012 10:40

 

Visste inte vilket jag skulle skriva först om idag.

Internationella kvinnodagen eller detta faktum har det har kommit minst en dm snö inatt hahaha..

Lurigt sa räven..Månaderna i mars och april vill gärna spela spratt när man tror att NU är våren på väg...

Då kommer Kung Bore och sprättar kyla runt i kring.

Märkligt att han vill sköja med oss nu. Han har ju inte setts till när han verkligen skulle komma med vinter!!!


Vilken instans skall man skriva till för att klaga som medborgare över det här???? *ler*


Internationella kvinnodagen.

Vad betyder det för mig?

Jag vet faktiskt inte.

Vet ni jag har känt över årens gång att män skulle uppmuntra oss mer och hjälpa oss att nu "fira" Internationella Kvinnodagen.

Det skulle kännas mer meningsfullt om man och kvinna uppmuntrar varandras styrka.

Men nu är det inte så på många håll i världen.

Jag bestämmer mig ändå för att slå ett slag för våra systrar runt om i världen. Som kämpar för att de skall få ett bättre liv/erkännande/ställning/och med det förutsättningar att skapa fred och frid.


Inför Gud är vi alla lika värdefulla.

Klicka Här  >.http://www.fragaprasten.nu/html/bibeltolkn15.htm.


Jag har försökt att säga till mina pojkar att det är viktigt att man handskas varsamt med en kvinna. Även om kvinnan ger sken av att vara stark så är det lyssnande som kan vara nyckeln till mycket.

Ha tålamod och Lyssna på er flickvänner så får ni hundrafallt tillbaka *ler*..

Men det e inte lätt jag vet hahahaha.


Jaja, nog ùm dä.


Jag syr och syr..Snart är det Öppet Hus på Bilda.

Och då skall jag vara mä med mina alster...Ååååå så pirrigt.


Blessings for reading....♥♥♥

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards