Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Ett litet vårteckan :)

Av blessingsrehab - 20 mars 2012 10:17


I lördags när jag vaknade så hörde jag naturligtvis fåglarnas sång utanför i skogen..

De överröstar verkligen varandra just nu.

Men så hörde jag också ett annat bekant ljud.

Ungars tjatter och bank, bank, bank, det kan bara betyda en sak...


Just det...Barn bygger koja!

Så mysigt, så kreativt mmmmmm jag hoppar in i mitt magiska tänkande och är med på avstånd för fulla muggar.

   


Jag skall smyga mig ner för slänten och lägga lite tyg som jag har över hehe..

Något förslag vad jag skall skriva på lappen...Goda Trädtanten kanske. en vill ju inte skrämma ungera.


Jag måste absolut ut en sväng. Igår sôv jag nästan hela dagen..Lite återhämtning i alla fall.


Är det någon som hört från Simona?..Känns lite i mag-gropen :(


Blessings Blooggers   

 
 
optimist

optimist

20 mars 2012 11:02

Det var ett fint vårtecken.
Du får fota då det står färdigt också. Alltid roligt med barns kreativitet, de "matas" alltför ofta nu för tiden.
Nja, vad du ska skriva på lappen?
Nej, det kom inget.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

20 mars 2012 11:35

Du kan skriva: Välkommen in till denna förfärliga värld, flyg så fort du bara kan.... :-) Inte ett pip,men jag tror hon har annat att tänka på än bloggen för närvarande. Vi får bara be att allt blir bra där hemma..... Kram vännen ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Måna

20 mars 2012 11:41

Åh ungar som leker. Det är gött att se. Alla sitter inte vid datorn :) KraMen

 
Piedra

Piedra

20 mars 2012 12:15

Jag tror som Kaisa att Simona kanske har annat att tänka på än bloggen just nu. Hon har det ju väldigt, väldigt tufft.
Den goda trädtanten låter bra, tycker jag. Det kan ju inte skrämma dem, tycker jag. Precis överallt man går i skogen här har ungarna varit framme och byggt kojor.
Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

20 mars 2012 17:52

Hälsningar skogsmulle. Går nog hem;-) Mysigt med kojor. Kul att ungar bygger även i denna tid. Hoppas du återhämtar kraften .

kram

 
Märta

Märta

20 mars 2012 22:42

Tänk så spännande att bygga på en koja!! & inga föräldrar som lägger sej i ;) lite gardintyg blir nog en taxam gåva!! :)) eller kanske dom har det som duk?? ;) beroende på om dom är killar eller tjejer kanske he he..
Simona ja, undrar gör jag åxå...
Kram i natten!♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

21 mars 2012 13:32

Vad fin koja ungarna byggt! Jag byggde mkt kojjor som barn och vi byggde /tillverkade möbler av grenar och plankor och vad vi hittade! Hoppas du har det bra, nu har vi underbart vår väder här i dag... värre var det i går! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards