Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Vem gömmer sig här bakom da?

Av blessingsrehab - 21 februari 2012 11:07

Lilla GammelDoris njuter av värmen från elementen..

 


Idag var det i alla fall äkta vara, annars tror ni la, jag höller på att bli katttokig hehe..

Men katter har funnits i mitt hem sedan jag flyttade hemifrån och då var jag 17 år gammal. Så det finns en viss förklaring till varför mina motiv rör sig om katter...å möss för delen (ler).

Jag fortsätter att sy...

Proverna hade stigit i värde Yeas! Förra veckan satt jag och bästisen och käka färsk spenat direkt ur påsen lite uäck känsla i början ;)..Allt för att höja järnet..


VILODAG är ett måste idag, jag kallopskollapsade efter dagens bestyr igår.

Somnade med värk på söffa vid halv fem och vaknade vid 22 vojne vojne..Sen tog det inte lång stund att hoppa ner mellan rena lakan..Nu sitter jag här som en pöse nötter, men är glad över att jag kom iväg igår...


Imöra gör vi ett nytt försök.


Blessings fina vänner <3 <3 <3

 
 
Ingen bild

RackarTuss

21 februari 2012 11:38

Klart man ska njuta av värmen :)

 
optimist

optimist

21 februari 2012 11:59

Men, vilken söt liten varelse. GammelDoris, hur gammal är hon? Hon ser inte så ålderstigen ut, men det är svårt att se på djur, tycker jag.
Fint att du tar en baravaradag och hämtar nya krafter.
Blott en dag ett ögonblick i sänder.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

21 februari 2012 13:14

Hämta krafter måste man lite om sänder. För mig blir det att hämta styrka å kraft varje dag och ändå blir jag inte piggelin. Kram!

http://pågottochont:blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

21 februari 2012 15:37

Vad sägs om att sätta en lapp med kattvarning? :-) Nej, katter är fina, luriga och allt lite lömska rackare.... Kram, kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
Bling

Bling

21 februari 2012 16:57

Katter är underbara :) har med min idag. Gott att dina värden är bättre, jag är trött..men jag tror det beror på att ljuset återvänder.
Jag sover ju så dåligt på vintern..tänkte ta igen det nu hi hi
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

21 februari 2012 20:22

Vilken vacker katt du har! Ja, både dina skapade och riktiga katter är vackra. :)
Så skönt att värdet gått upp! Härligt när det går på rätt håll!
Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 februari 2012 22:33

Så gulligt ansikte! & så söt i färgen hon är! silvergrå♥
Jag har mest oftast åxå Järnbrist, men jag äter inte Spenat ändå ;) fast bra ide! :)) får väl börja jag åxå fniss.. ;)
Kram på dej!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Måna

22 februari 2012 09:47

En sån lite sötis. Ja varma element det gillar dom. Hurra för dig som fått värdet att stiga. Bra jobbat med spenaten :)) KraMen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards