Alla inlägg den 20 februari 2012

Av blessingsrehab - 20 februari 2012 09:23


Ja, jag vet jag låter inte speciellt munter...

Dock är jag i alla fall på banan. Och det menas med att vara uppe ur sängen i ganska tidig morgon.


Fru doktor tog sig tid att prata med mig i luren, men inte blir vi klokare för det..Prover skall tas och då får man snällt vänta å vänta å vänta...Ja. det har säkert alla en erfarenhet av.

Jag skall försöka ta mig iväg till Bilda så småningom. Jag behöver träffa mina fina där :)


Fick ett gott skratt när jag såg det här...;)

Den andra dottern har sina exter för sig när hon har "tråkigt" då kan det bli något i den här stilen hehe..

Jag älskar det..Jag har alltid sagt till ungarna ..tappa aldrig barnasinnet, livet blir så grått då. Man måste busa till det ibland.

 


Oki doki...Blessings ;)



Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards