Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Vi har sorg idag

Av blessingsrehab - 7 januari 2013 10:01


Den sista lilla svarta kattsnutten hittade jag idag livlös i kattboet.

Den lille hade inte klarat livhanken..Jag märkte redan igår när jag kollade regelbundet att han var svag och inte riktigt kom till vid pupperna..

Så sorligt.

Men döden och livet är nära när livet hänger på en skör tråd. Doris går nu och letar och jamar efter sin unge. Vi får hoppas att det lägger sig och att den lille randige som är kvar är starkare.



Så fin, så alldeles perfekt Mason fick bara leva i ett dygn.

Vila i frid du lilla fina unge.


Blessings ♥   

 
 
Kaisa

Kaisa

7 januari 2013 10:28

Åh så tråkigt blessen... Den lilla var nog för bra för detta liv, hm.... Stor kram på dig!

http://andestyrka.blogspot.com

 
GeddFish

GeddFish

7 januari 2013 10:54

Sånt är livet. Livet ger och tar. Vila i frid, lille kisse.
Gläd dig åt den unge som är kvar, Bless. Kramkram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

7 januari 2013 11:23

Tråkigt ..så söt den lelle :( men så är det.
Styrka och kärlek till den randige och Doris :)
Kram ♥♥♥

http://savebling.blogspot.se

 
Piedra

Piedra

7 januari 2013 14:42

Åh kära söta! Började gråta när jag läste. Beklagar verkligen förlusten av denna vackra lilla kattunge. Stor kram och mycket kärlekt till dig, Doris och den lilla randiga! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

7 januari 2013 17:14

Men så tråkigt, även om vi vet att det kan bli så. Synd om Doris som letar och letar, men det brukar upphöra efter ett tag.
Jag läste ditt förra inlägg och fick se de mysiga bilderna också.
Vilken rolig katt, att hon skulle föda hos dig, du skulle bara vara i närheten, helt otroligt, det har jag aldrig varit med om.
Jag har varit med då en av mina katter Sessis, fick fyra ungar, men hon födde på höskullen hemma i Ångermanland. Annars försöker de ofta gömma sig, eller i alla fall gå undan.
Varm kram till dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

8 januari 2013 11:05

♥ ♥ ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Ingen bild

Love

9 januari 2013 23:34

Eftersom jag fött upp Norska skogkatter så har jag varit med om det mesta och att föda i min säng var populärt.
Var den svarta väldigt liten eller orkade den inte tutta?
Nu hoppas jag att den andra äter sover o växer.
Tyvärr har jag också förlorat någon o man blir så ledsen.
En del har jag fått mata i flera dygn då det vart många men blev så glad vart när dom klarade sig o blev stora vackra skogisar.
Det värsta var att dom flyttade och det klarade jag inte till slut för man fäster sig så väldigt vid ulltussarna.
Nu finns det ju bara hundar i hemmet men visst saknar jag att ha katt.
Natten kommer med stormsteg och jag måste försöka sova men tittar snart in igen till kattmorsan.
Kram kära du.

 
paloma

paloma

12 januari 2013 19:30

kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
M Anneli A

M Anneli A

4 februari 2013 18:49

Oh stackars liten.. Missen har det bra i katthimlen nu o leker med alla andra djur.

Vad läckert din dotter har sminkat. Det skulle vara roligt att bli sminkad av någon som verkligen kan sin sak.

Ha en mysig kväll kram kram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards