Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Regn i massor..

Av blessingsrehab - 9 juli 2012 06:45


Men inte så det översvämmar oss i karlstad.

Stackers alla de andra som fick meterhögt vatten i källare och hus♥


Igår vart vi till bibblan igen och tösa lånade forsättning på sin förra bok. Hon slukade 300 sidor på några dar. Jag är så glad att hon har börjat läsa igen.

Det kostar i alla fall inte så mycket, men ger bra nöje.

Idag skall vi fönstershoppa på stormarknaden. Fördriva lite tid i alla fall. Vi får ta oss råd till att ta en fika någonstans med tror jag.


                                             


                                                  
         Blessings alla goa♥ 


                              




 
 
GeddFish

GeddFish

9 juli 2012 07:39

Morrn!
Säger jag som varit vaken i 3,5 timme redan, suck pust.....
Gillar din bild.
Bibblan är bra, jag håller på med ny bok. Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

9 juli 2012 08:52

Biblioteket är jättebra! Hängde alltid där när jag växte upp. Nu lånar jag inte så ofta, för jag hinner aldrig läsa ut boken innan lånetiden är slut. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

9 juli 2012 21:08

Vad bra hon läser! Både jag och lillan e bokmalar! Vi var med på biblioteket i dag! lillan lånade om sin bok..Bamse en större bok samling lixom:=) vad läste din tösa bit? läser du något? jag läser just nu boken om Zlatan! kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

9 juli 2012 22:23

I Dalarna är det regäla översvämmningar lite här & där! vi bor på ett berg, så oss rår det inte på! eller lite då! -grusvägen rinner i fåror ner till byn nedanför oss ;) får väl hämta upp den någon dag fniss... ;)
Bibblan är väl nått av det bästa som finns i vårt land!! :))
Kram på dej!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simona

10 juli 2012 08:56

Det är bra att din dotter fortfarande läser böcker. Är så lätt att när de kommer i den åldern så överskuggas läsningen av böcker av internet för hela slanten i stället.Kram

 
tingelingelingan

tingelingelingan

10 juli 2012 09:14

Bibblan, vilken jättebra idé.
Har inte varit där sen jag gick i skolan, men har tänkt ta med sonen dit och skaffa ett lånekort. Man kan visst låna ljudböcker på nätet om man har lånekort och han bara älskar att lyssna på ljudböcker innan han lägger sig på kvällen.
Får se om i kanske hinner dit redan idag =)

Ha en bra dag
Kram

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards