Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Varför skall ex vara så hämdfulla?

Av blessingsrehab - 6 juli 2012 06:30


Jag blir så trött.

Det faller bara tillbaka på barnen!!

Men jag ligger lågt. Naf det kan aldrig vara riktigt lugnt.


 


Tyvärr blooggers så är det svårt att komma in och kommentera på vissa bloggar just. Bara så ni vet....


Blessings



 
 
GeddFish

GeddFish

6 juli 2012 08:41

Lite besvärligt överallt på nätet, skulle jag vilja säga.
Jag fick springa ut och in på banken, som ett exempel också, det var rena motionsloppet!
Ja, VARFÖR ska exen va så jobbiga?
Det är kanske därför, som dom är ex......
Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
tingelingelingan

tingelingelingan

6 juli 2012 10:27

Jag förstår inte heller varför det ska va som det oftast är med x-en.
Jag har genomlidit ett helvete med mitt ex sen vi separerade, men jag kan lyckligt konstatera att det varit väldigt lugnt de senaste åren.
Jag tror att det mest handlade om avundsjuka från mitt ex sida, mitt liv gick vidare och han stod kvar och trampade.
Senaste åren har han tom varit här bara för att umgås med oss, han går väldigt bra ihop med min man(då kan de sitta och skämta om mina brister och fel, men det bjuder jag på)

Ha en fin helg
Kram Elin

http://tingelingelingan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simona

6 juli 2012 10:54

Jag blir i alla fall mycket trött av att kämpa på med mitt ex. Som tur är finns det lugna stunder då man inte behöver strida med honom å nu har det också gått längre å längre mellan gångerna då han får upp ett il att vara jäklig. Fredagskram ♥♥♥

 
Piedra

Piedra

6 juli 2012 11:24

Jag fattar inte heller varför ex ska vara så hämndfulla. Det är nu 11 år sedan min skilsmässa, men mit ex missar aldrig ett tillfälle att bråka. Framför allt om pengar, eftersom han vet att det är det som slår hårdast för min del. Styrkekramar! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

6 juli 2012 14:24

Mina x bryr sig inte alls längre om varken mig eller sina barn! Vad mig beträffar kan dom dra där det är varmare än här! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

6 juli 2012 18:05

Fattar inte vad som sker i vissa mäns hjärna. Har fortfarande inge bra kontakt med exet.Skitsamma , som tur är går allt bra ändå. Hoppas det löser sig. Kramar

 
Lena

Lena

6 juli 2012 21:19

Å va skönt att jag inte har något ex!! ;) (läser alla komentarerna :( )
Styrkekram på dej!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards