Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Heja heja :)

Av blessingsrehab - 5 maj 2012 07:00


Så igår blev man då nästan ofrivilligt hockeyfan för SVERIGE..För det var inget annat som lockade på tv:n. Men det brukar det inte vara så ofta heller tycker jag.

Jag gillar hockey. Men mest i slutspelen :)..

Så eftersom jag såg spelet får jag väl höja min seger.röst med Sverige. Fortsättning följer ju som sagt.


 


Dessutom är svenska flaggan så himla vacker alltså *ler*


Go lördag..Bless



 
 
GeddFish

GeddFish

5 maj 2012 07:36

Ja, heja heja och svenska flaggan är den vackraste av dom alla......
Jag flaggar idag också.
Och din fina väska hade jag med till Borås. Hade min stickning däri stundtals om den inte var med på stan.
Kramkram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

5 maj 2012 08:00

God morgon
Jag kan hålla med, inte så värst mycket annat att se på, då är idrotten kul och ofta positivt för skallen :)
en fin Lördag.. får du ha. Vi kanske kunde göra något ihop ja.. vi kunde bli en fin tavla hi hi för någon att se på ;)
Kram ♥

http://savebling.blogspot.se

 
Kaisa

Kaisa

5 maj 2012 09:11

Jag såg lite också, tycker det var tråkigt att de tstod så många tomma stolar, dåligt med publik.... Kramar denna lördag!

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

5 maj 2012 12:04

Jag lyckades hitta något att titta på i TV igår kväll, men inte var det hockey inte. Jag svär alltid en ramsa när de sänder sport på TV. Kram! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

5 maj 2012 13:23

Hejja Sverige! Ha en fin kväll tack för peppningen det behövdes! Sror kram till dig fina vännen!/KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

5 maj 2012 15:40

Såg faktiskt inte ishockeymatchen på tv igår, även om jag brukar se ishockey... Kram

http://pågottochont:blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

5 maj 2012 22:37

Hoppas du känner dig bättre. Är inte så mycket för sport.

nattinatt kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards