Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Nu är det så att..

Av blessingsrehab - 4 maj 2012 09:19


Jag inte mår riktigt bra kära vänner.

Jag är för det mesta sjukligt trött av min sjukdom och diverse omständigheter i min vardag.

Därför har jag inte orkat vara så allert på blooggen.

Och så kommer det nog att se ut det närmaste om inget mirakel händer :)


                       


Varsegoa lite fredagsmys..Blessings



 
 
Piedra

Piedra

4 maj 2012 10:14

Usch och fy för det, min vän! Mirakel inträffar, så vi får hoppas på det. Önskar att du ska få må riktigt bra en dag! StorKram! ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

4 maj 2012 10:22

Mirakel finns, det löser sig, Bless! Förtrösta!
Jag önskar dig en toppenhelg, mot alla odds!
Kramkram ♥...♥...♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
paloma

paloma

4 maj 2012 11:43

Undrar om detr smittar av sig? ;) här är en till som mår piss! Har ingen ork eller lust till något!;( hoppas du trots allt får en fin kväll/kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

RackarTuss

4 maj 2012 14:51

Gör slut mad Jante och inse att det Svenska ordet LAGOM är ett bra ord! Det är bara du själv som kan veta vad som är bra för just dig. Slut predikat.
Önskar dig en soft och lugn helg

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

4 maj 2012 18:45

Inget roligt att må piss. Hoppas du känner dig bättre snart.. Va rädd om dig, ha en trevlig helg. Kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards