Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Fåglarna kvittrar ....

Av blessingsrehab - 25 februari 2012 11:04


Solen skiner, men det blåser i träa...

Katten och hunden har varit ute och nu vill de plötsligt vara i knät på mig båda två :)..

Kinesen har paxat knät och knött ner sig så att Doris inte har en chans haha...

Just nu  går hon här fram och tillbaka över tangentbordet och rör sig elegant som en katt skall...

Jag vet jag vad hon vill! Jag vet vad han vill....De vill ha mat!

Och jag bara sätter mig här och dissar dessa ljuvliga liv för er skull *ler*

Okej jag får väl ge mig mig då....Jag blir en lydig matte och går och matar oss alla.


Önskar er en fin Lördag.


Hunden på bilden heter Herman Kaos och bor i Norge..Ägaren är en norsk vän till mig ;)

 


Blessings Blooggers   

 
 
Bling

Bling

25 februari 2012 12:07

Nä det är inte så svårt att förstå vad dom vill.
Ljusigt i inlägget innan ;)
Ha en go Lördag
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
paloma

paloma

25 februari 2012 12:37

Det var en fin hund! Hoppas du får en fin lördag! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

25 februari 2012 12:49

Jag måste nog mata mig själv lite också. Här blåser det rackarns mycket idag. Iskall vind. Inget skönt alls. Nu blir jag inne resten av dagen. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Geddfish

Geddfish

25 februari 2012 16:45

Nu skulle jag allt ha haft ett husdjur!
Jag känner mig som på en öde ö.... så ödsligt. Och ändå är jag mitt inne i stan och solen skiner och jag har varit ute 2 ggr.
Kramkram på dig, du goa! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

25 februari 2012 19:33

Vilken fin boxer, har själv haft en med kuperat svans, han hette Bonzo.... Kram på dig!

http://andestyrka.blogspot.com

 
RackarTuss

RackarTuss

25 februari 2012 22:35

Hoppas din lördag var jättefin... inser att det är söndag snart.

http://aldrigmerfrystasockerartor.blogspot.com

 
Lena

Lena

25 februari 2012 23:07

Ja dessa djur, dom kan slå på charmen dom! -MAT!! vi vill ha maaaat! & vad gör man inte för sina fina? hi hi.. ;)
Söt Boxer!!♥
Kram i solen & blåsten♥! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards