Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

En gåva.

Av blessingsrehab - 10 februari 2012 07:00


Ifrån mig till dig Bästaste Kompis långt borta :)

Nu är den nästan färdig.

Bara att montera sedan får den hitta sin egen lilla plats..

More Blessings to come dear..L.Ya


Klicka på bilden så får ner se stygnen de som är intresserade ;)

  


Blessings Kära vänner...Take care out there..  

 
 
Geddfish

Geddfish

10 februari 2012 07:39

Åhhhh, den tavlan var välbroderad och VACKER, oerhört vacker!
Konstnär Blessing!
Idag fredag, i morgon lördag (alla barnen), i övermorgon söndag ♥♥♥ Kramkram ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Simona

Simona

10 februari 2012 07:42

Skriver som Gerd. Tavlan är mycket Vacker! Fredagskram

http://pågottochont:blogspot.com

 
Piedra

Piedra

10 februari 2012 07:56

Otroligt vacker! Vilken konstnär du är, Blessing!!! :) Och väldigt praktiskt lagd måste du också vara eftersom du kan montera så'nt där i ramar själv. Tror jag inte jag skulle klara - kanske i och för sig p g a brist på know-how. Är jättesugen på att börja brodera nu, men jag måste gräva fram mina tyger i garaget först och så se om jag behöver köpa nå't mer. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

10 februari 2012 09:30

Oh så snygg den blev! Hoppas du får en fin fredag! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
optimist

optimist

10 februari 2012 10:36

Åh, så vacker. Vad du är duktig och händig.
Fint motiv också, en katt med hjärta, det är ju som det bästa det kan bli.
Ha en bra dag och kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
blessingsrehab

blessingsrehab

10 februari 2012 10:53

HEJ ALLA FINA BLOOGGERS..
TACK SÅ INNERLIGT FÖR ALLA KOMPLIMANGER..JAG KÄNNER MIG MERA SOM EN TUPP EN ÄN HÖNA JUST NU ;)

HANDARBETE GER HÄLSA FÖR SJÄLEN VAD MAN ÄN NU SYSSLAR MED..TACK ÄN IGEN FÖR ERA FINA ORD DET STÄRKER MIG..KRAM BLESS <3

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

10 februari 2012 15:21

Så fiiiin den blev, sedan har du satt ett hjärtesmycke runt halsen på katten.... GULLIGT! Kramar ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Kikkan

Kikkan

10 februari 2012 23:36

Vilket kanon fint resultat, skulle aldrig kunna prestera något liknande. You clever girl... Ha en bra week-end. Kramisar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

11 februari 2012 09:22

Jättefin!! och halsband har den :D
Du är duktig som bara den ;) att få ramen på plats me, inte det lättaste.
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

11 februari 2012 10:20

Helt otroligt vacker. Din själ finns där och din kärlek till din vän. Hur känns det i dag vännen? Har läst tillbaka och beundrar dig som kämpar med sjukdom ekonomin och barnen men din tro ger dig kraft
och du är en fantastisk person.
Jag ska absolut inte klaga men vår dotter har haft det lika jobbigt sjuk, sjuka barn,inga pengar och alltid dåligt samvete. Barnen har inte haft det lätt men som tur är kan vi hjälpa till på olika vis. Lukas bor ju hos oss tex.
Vi ska ha städdag i dag, om min kropp inte strejkar,för mäklaren dyker upp på måndag. Sen sätter eländet igång. Det är bara så jobbigt både fysiskt och psykiskt att sälja och flytta.
Lägenhet ska vi också hitta i Örebro och inte tänker vi köpa någon utan bara hyra. Vill bo i samma område som dotter.
Ha det så bra i helgen och sköt om dig.
Vänskapskram.

 
Ingen bild

EVA

11 februari 2012 10:46

Glada färger och så fin. Färg blir man glad av.

Lördags kram

 
Ingen bild

RackarTuss

11 februari 2012 15:48

Trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards