Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Heeej Mina Favvoosar!

Av blessingsrehab - 3 januari 2013 18:19


Vill oxå hemskt gärna önska er ett Gott Nytt och välsingnat 2013   .


Bilder från sonens vardagsrumsfönster i Härnösand. En magisk vinterdag efter jul.

   


Från den 22 dec tills igår den 2 jan har jag och mellanson med fästamö plus lilltösa spenderat jul och nyår tillsammans.

Ingen ork att skriva blogg, inte ens vara på datan.

Det har varit fantastisk fin tid. Med högt i tak och mycket kärlek från de mina. De har anpassat sig och gett mig all den vila jag har så behövt för att klara resan till Härnösand och tillbaka till Karlstad.


Idag har jag söve bort nästan hela dagen..Helt underbart och jag börjar kunna tänka igen..


Gammeldoran går i födslotider och försöker smita ut i hallen under trappan, där det är världens röra och bröte.

Hon letar efter plats att föda. Om hon gör det blir det svårt att hitta henne ibland alla de andra barnens grejor som de lämpat av hos mig på obestämd tid när de flyttade ifrån sina lägenheter..Vojne vojne.

Jag har bäddat i en garderob till henne. Men hon verkar inte nöjd med platsen. Men nog är det nära nu, så spännande.


Jag återkommer om detta mirakel....


Blessings mina fina Blooggersvänner


 
 
Piedra

Piedra

3 januari 2013 19:30

Vad härligt att du haft det bra! Åh, det är något alldeles speciellt vackert med vinter i Norrland! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

3 januari 2013 22:46

Härligt att ert äventyr blev kanon!! :)))

Spännande värre med födelsen!♥

Värmande kram♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

3 januari 2013 22:50

Vad vackert han bor! Så lugnt och fridfullt! Ni verkar ha haft en fin jul och nyår!
Spännande att det snart blir bäbisar i ert hus! Du måste ju bara fota så vi får se de små liven..
God forsätning på 2013.
kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

4 januari 2013 14:31

Skönt att blivit omhändertagen. Kärlek gör underverk! God fortsättning och allt till dig i det nya året. Kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
paloma

paloma

4 januari 2013 21:53

fredags kram från mig...;)

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
sara

sara

5 januari 2013 07:21

Vad härligt du verkar ha haft :). Gott nytt år! Kram

http://sarastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards