Direktlänk till inlägg 11 december 2012

Ännu en vacker vinterdag...

Av blessingsrehab - 11 december 2012 14:12


Det blev inget med Korvarsons 4-tofs metod   


Det räckte med att lilltösa klipte rakt av på längden. Nu får jag fixa till det lite men det blev bättre än förut. Som du sa Blingen. Luggen och toppar, bara man får iordning på det en smula känns det genast bättre.


Pratade med #Sundsvall" igår..Massor och åter massor av snö. Det blir till att packa ner varma kläder då vi åker upp till sonen över jul.

Det verkar som om värmland klarat sig bra från SNÖKANONERNA hitills :).


               


Måste strax iväg. Synd och skam för jag är såååå trött idag.

Men jag får vila tids nog.


Blessings




 
 
paloma

paloma

11 december 2012 18:40

Har ni ännu dåligt med snö? Ni kan få lite av oss! hehe vi har massor! Men faktum är att jag hoppas det ligger kvar december ut! Så tråkigt då det inte är snö på julen! Så länge vi slipper halkan är jag glad! KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
wiolettan

wiolettan

11 december 2012 20:49

Du blev säkert fin i håret.
Vi har snö så det räcker och blir över. Har hört att vi har mer än hemma hos min bror i Ångermanland, så det är lite bakvänt i år.
Var rädd om dig.
Kram.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

11 december 2012 22:45

Hejhej från panchisen som varit på de glada SPF:arnas julfest.
Sånt behöver jag och det var riv i musiken, en grupp spelade Elvis. God mat. Kaffe pepparkaka. Snällare blir jag.
Du blev säkert fin i håret. Och god tur upp till Norrland och tomten där! Jag rar tomten i Dalsland så småningom om vädret så tillåter då.
Kramom♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Simona

Simona

12 december 2012 06:22

Du som älskar snö kommer nog att gilla att det är mycket snö när du besöker din som till julen. Hoppas att ni får en fin jul! Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Piedra

Piedra

12 december 2012 11:10

Här är massor med snö, men tyvärr har jag mist min skotthjälp så det blir extra tufft att ta sig igenom den här vintern. Idag är det riktigt kallt, men solen skiner åtminstone. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

12 december 2012 23:41

Skönt för dig att nu vara fin i håret. Mitt sitter fortfarande kvar har beslutångest o vet inte vad jag vill kort eller....
Gran blev det i alla fall i dag velade där också mellan glittrig vit eller grön. Köpte en grön men den glittrar faktiskt lite.
Hoppas kunna göra den fin i morgon.
Va härligt att åka till sonen och snö lär du nog få. Måtte den vi har ligga kvar tills slutet av februari sen ska snödropparna komma. När åker du?
Ha en riktigt fin Lucia i morgon.
Jag önskar att inga olyckor händer i natt när många ungdommar är ute o lussevakar som det så fint heter.
Kram till dig min själsfrände.

 
Lena

Lena

14 december 2012 22:21

Ha ha ha... ;) idag körde jag "all in" med håret idag, vid en superfrissa :) blev som ny! gubben trodde någon okänd försökte stöta! ha ha ha... närå, isåfall skulle jag nog fått skulptera om hela mej! fettsugning & insyningar både här & där ;) & föresten så kommer "skulptören" om nätterna & modulerar mej större & större! baskat åxå! ;(

Låter härligt med Julfirandet hos sonen, & mer snö kommer, både här & där ;)

Kram på dej♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards