Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Första höstbaskeluskerna!

Av blessingsrehab - 3 september 2012 10:15


Det trots att det är  sensommardagar ute 20 grader varmt.

Jag har en bok kvar, så det blir bibliotekssôffa i dag..Har dåligt med kraft och vill bara kura under farmors filt.

Dricka roobius-te och låta vätskorna i kroppen hitta balansen igen. Vila är det bästa mot baskeluskerna.



                           


Blessings

 
 
Piedra

Piedra

3 september 2012 12:38

Vila är absolut det bästa. Ta hand om dig och krya på dig! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

3 september 2012 16:29

Krya på dig och bokkram! :-)

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

3 september 2012 23:13

Kära vän! Fast jag går på lågvarv och inte riktigt vet hur jag ska komma igång igen blir jag väldigt glad för dina kommentarer.
Att ha vänner som förstår och inte kräver är guld värt.
Du ska veta att jag tänker på dig och i förra veckan var jag i Karlstad och om jag haft tid o ork hade du nog fått ett litet besök. Tyvärr var det ingen rolig resa för jag måste omplacera min svarta prins o träffade en familj som bor i Sunne och ska prova med honom. Ibland tycker jag livet är orättvist men jag måste tänka på hans bästa när jag inte orkar ge honom det.
Hoppas du kryar på dig men ta det sakta o varligt.
Kram med kärlek.

 
paloma

paloma

4 september 2012 08:39

Höst baselusker!! vill vi inte ha!:( Tyvärr.. brukar de komma som ett brev på posten denna tid!
Speciellt då man har förskolebarn!
Vågar inte tänka på vad som händer om jag blir sjuk igen...med tanke på vad som hände sist!
Hoppas du håller dig frisk!
KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
sara

sara

4 september 2012 13:09

Vila i massor så du får tillbaka lite kraft igen! Kram!

http://omadhdlivet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simona

4 september 2012 16:25

Krya på dig ♥♥♥

 
Bling

Bling

6 september 2012 09:02

Då är det gott att vara under en filt, bara vila. Jag ska ta det lugnt själv. Saknar dej också när du inte är här.
Helnötskram :)

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards