Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

:=O

Av blessingsrehab - 6 augusti 2012 12:12

Jag satt ganska länge och bara tittade på den tomma ytan i skapa inlägg. 

Det kom inget direkt, så jag tänkte att jag lägger ner det idag med. Men så började fingarna leva på tangentbordet och fram kom dessa mina tankar :).

Man får ha lite hjärngympa ibland trots att man inte har något direkt att skriva eller komma med. Jag har igentligen massor att berätta om. De senaste 2 veckorna har varit fyllda med händelser, men jag kan inte forma en enda liten berättelse. Min hjärna klarar inte av att hitta.

Det är alltså oordning i knoppen, rejält!

Det rör sig så många tankar i mitt huvud just nu så jag har fullt sjå med att försöka sortera dem och be dem ta en kölapp....

Jahapp! De va de, de!


                               



Blessing kära vänner och "ovänner" näääää! *ler*... 


 
 
GeddFish

GeddFish

6 augusti 2012 13:14

Jag ler, för du är ju så härligt impulsiv när du skriver! Jag gillar det! Du har min beundran för det du är, vännen. Kram♥kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

6 augusti 2012 16:04

Jag är glad att du tittar in :) din humor gillar jag, skrattar fortfarande åt " morgondagen som blev inställd :D Tankarna kan behöva långkok ibland, innan dom är klara ;)
Kram <3

http://savebling.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

6 augusti 2012 21:59

Jag tycker du är så skön, för du står verkligen för den du är. Inspirerande. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

7 augusti 2012 09:38

Jag har svårt att forma en berättelse/ händelse, få orden som de ska nuförtiden i det jag skriver och minnas vad jag ska skriva - å hjärnan är bara så trasig att jag sällan får till ett inlägg längre. Jag blir bara sämre å sämre med att kunna skriva rätt, få det gramatiskt rätt känns det som :( Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
paloma

paloma

7 augusti 2012 14:54

Det var en liknande känsla här i dag! Har massor att berätta! Men hjärnkontoret är på laddning....hehe kram på dig!

http://www.paloma.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

8 augusti 2012 09:37

G´möra!
Idag får du kika in till mig och kolla på Knö daj in....... tänkte på daj och din familj Brötet, hihi.... kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

8 augusti 2012 13:02

Hej bruden;-) Du är inte ensam. Detta pussel som ska hitta rätt , är inte alltid så lätt. Stor kram

 
sara

sara

9 augusti 2012 06:16

Visst är det jobbigt när man faktiskt egentligen känner att man vill få ur sig så mycket men sen tar det tvärtstopp när man väl ska skriva.... hoppas dina tankar kommer ordning snart! Kram!

http://omadhdlivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards