Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

We are back.

Av blessingsrehab - 31 juli 2012 12:49

Alltid gott att ses familjemedlemmar emellan.

Är sleten. Att köra i ca 10 tim sträck i stark sol gör en ganska mör. Och ingen ac i gamla japanen

Sovit gott i våra egna sängar inatt :)


Nu väntar vi på familjen Bröt x2 som är på rullande fot på väg mot Karlstad. Till helgen får la jag begära hemtjänst efter allt som händer:).


So long Blooggers♥


                  


Blessings.

 
 
GeddFish

GeddFish

31 juli 2012 13:06

Det tar mer på en än vad en tror, det där med att ut och resa och umgås.
Men visst är det sköj! Kramar♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

Love

31 juli 2012 22:06

Visst får man betala priset för att ha trevligt men det gör man gärna. Utan att träffa dom övriga i familjen går man under men att köra 10 timmar är tufft. Nu är det andra gänget som kommer till dig och ni får det toppenbra. Att du sen ligger som en plattfisk i helgen är smällar man få ta.
När Leif och vi är ute så blir nästa dag vilodag som i dag men i morgon hittar vi på något igen.
Jag är inte särskilt sportintresserad men har sett på både simmning, hästhoppning och damernas gymnastik riktigt spännande får jag säga. Dom ägnar hela sitt liv åt sin gren och det är nog inte så kul alla gånger. Kroppen tar säkert stryk.
Jag har vaarit bortskämd med att släppa hundarna på tomten för sista kissen men nu är det bara att gå ut fast regnet öser ner.
Sen blir det att sussa kudden.
Kram o sov gott!

 
Ingen bild

Simona

31 juli 2012 22:33

Det är nog och har nog varit gott för dig att träffa de dina tror jag även om det tar eller har tagit kraft från dig :) Kram ♥

 
Lena

Lena

31 juli 2012 23:58

Ha ha.. anar att rumpan åxå är mör! ;) fy så jobbigt att köra så långt, men vad gör man inte för sina älsklingar? :))
Låter som ni haft det kanon!♥
Kram mitt i natta♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

1 augusti 2012 20:22

Att köra mer än en timme i sträck har jag svårt att klara. 10 timmar vågar jag inte ens tänka på. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
sara

sara

2 augusti 2012 10:20

Völkommen tillbaka :) Oj att köra så länge i sträck förstår jag tar på krafterna!

http://omadhdlivet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards