Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Hel galet av mig att skynda på mig sjäv!!!!

Av blessingsrehab - 30 januari 2012 12:50


Det slutar oftas i ingenting.

Jag blir stående som en "Hubit" utan ström hahahaha...

Såg ni Äkta människor i går..Det är bra hörni, de lyckas med att ge oss tankeställare om hur vi orkar handskas med relationer.

Nej jag är nog ingen Hubiss jag gillar äkta människor jag.

Fast? Hm........*ler*


Ingen Bilda idag ..Jag vill men orkar inte iväg...Prövar imorgon istället..

Jahapp! Nu skall jag in och titta till Gerd tänkte jag..

Vi ses väl kära Blooggers...Hejhej så länge.


                           Möt Rosie :)

                           


Blessing idag me <3

 
 
Bling

Bling

30 januari 2012 13:56

Äkta människor är bra..men tänk att spela så.. måste vara jobbigt för skådisarna.
I morgon är en annan dag..och Bilda finns väl kvar ;)
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

30 januari 2012 15:02

Nej, det går inte att skynda. Skulle kunnat tänka mig en Hubot som skötte hushållsarbetet, men ska jag umgås får det nog vara riktiga människor. Hu vad trött jag är idag! Har just vaknat efter en tupplur på nästan 4 timmar. Snacka om att tuppa av! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
optimist

optimist

30 januari 2012 17:06

Nja, jag skulle inte vilja ha någon robot, jag tycker om äkta vara, helst ska de vara ärliga och naturliga också, inte "programmerade".
Men ibland, då orken tryter så förstår jag tanken, lite hjälp känns tacksamt ibland.
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

30 januari 2012 20:27

Jo du oftast slutar det med att det jag hade tänkt att företa mig med blir till just ingenting. Man står redan på knäna innan man ens hinner börja. Mycket jobbigt och irriterande. För man vill ju. Men energin finns inte. Rosie vore bra att ha ibland! Kram!

http://pågottochont:blogspot.com

 
Märta

Märta

30 januari 2012 20:56

De där känner jag såååå väl igen!! senast idag inträffade det! & "strömmen" bara tog slut! "poff" lixom! ;) energin tar slut, hoppas på lite mer för morgondagen!, både till dej & mej!! :))♥♥
Kram kram!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

RackarTuss

31 januari 2012 08:40

Loooong time - no see :)

 
paloma

paloma

31 januari 2012 08:59

Har tyvärr lyckats missa det varenda måndag! Måndagar kollar vi på familjen annorlunda och lillan älskar mini modeller! här är -7 i dag så riktigt kallt! kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Skapa flashcards