Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Jag tror jag är förkyld :(

Av blessingsrehab - 11 augusti 2011 09:52


Ja, de e de ja säger!

De farligt att gå ut, bättre att stanna inne!!


Lilltösa var hängig igår med,och vi som ville pyssla idag. Ja vi får se,vi kanske får ihop et ändå.


Vänner jag mår inte bra..Minglar lite så blir de nog å vile en stunn.


 

Men vad är det här för nôe??? Hehehehe

Ibland blir det bare klockrent.


Blessing..


 
 
Piedra

Piedra

11 augusti 2011 10:53

Krya på dig! Helt rätt, man drar inte hem några baciller när man stannar hemma.

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

11 augusti 2011 11:08

Krya på dig!
Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
optimist

optimist

11 augusti 2011 16:12

Inte trevligt att bli förkyld på sommaren, men tyvärr kan vi inte välja själva. Hoppas att det snart går över så att du blir bra, du får vila och försöka att inte anstränga dig. Rolig bild. Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

12 augusti 2011 07:48

Bilder är - som du säger - klockren!!!
Krya på dig. Soliga kramar från södra ännen av Vänern......

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
KeA

KeA

12 augusti 2011 08:17

Hah! Ja ibland skulle man behöva ha huve i bägge ändar.. :)
Hoppas att alla bacillusker flugit sin kos under natten.
Önskar dej en välsignad dag.Kraaam

http://baravarajag.bloggplatsen.se

 
Bling

Bling

12 augusti 2011 10:34

Hört flera som har blivit förkylda..du får tala med Puh om honung :)
Kryapådej Kram

http://savebling.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards