Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Nu har de avlöst varann..

Av blessingsrehab - 1 augusti 2011 10:00


Lilltösa kom hem från Götlaborg igår kväll, efter en månads kringresande.

Storson tog en bag över axeln och satte sig på en buss till brorsan i Härnösand.

Har jag tur så kommer mellanson med ner i slutet på vecka :)


Åhh.. så gött de va å se na igen.

Krama sin unge och vara tacksam för att hon lever och mår bra.

Men tror ni hon hade tid för mig? Näähähehehe..

14 år och inte sett sina vänner på en månad! Vojne vojne....

Så hon stack iväg och bubbla ett par timmar och kom hem som en sol och tyckte livet var skönt..


Men till slut knödde hon ner sig i söffa brevid mig och somnade efter en stund.

Mamsen fick sin beskärda del till slut i alla fall.


Måndag idag..

Kravlista. :(

Måste handla.

Måste ringa.

Måste diska.

Tre ting som är för mycket och ställer krav på mig så att jag lätt fastnar och blir en staty och kommer ingenvart.

Jag tror jag börjar med att ringa. Det kan förlösa en del kanske.


Sol i Karlstad..Ännu en varm dag. Tack Gode Gud för fläktar.. :)



 


Blessing Blooggers :)



 
 
Simona

Simona

1 augusti 2011 10:53

Verkar vara fläkt och fart på lilltösa din. Måndagskram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

1 augusti 2011 11:55

Vilken underbar bild! ☺ Jag har varit staty så länge nu och med deadline för en del saker idag, så bara MÅSTE jag sätta fart. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

1 augusti 2011 12:07

Vet en bloggeska (Sir Fräs) som kallade sin tös för "Virveln", ungefär samma skulle jag tro *ler*!
Jo, det är fart och fläkt i dom åren!
Förstaaugustikram! (har redan varit i stan för länge sen och ordnat och grejat)........

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

1 augusti 2011 12:27

Det är gott när dom kommer hem igen,va fort tiden går :O det finns alltid att göra..ringa, om det är viktigt och samtidigt tråkigt och man kanske måste sitta i köer el. inte få tag i den man ska, tycker jag att jag blir helt slut av INNAN man lyfter luren... då är de många gånger det bästa att börja med.
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
optimist

optimist

2 augusti 2011 09:30

Så klart att kompisar måste ha sitt, men du vet ändå var du har henne, och hon dig. Härlig bild med fläkten, den skulle jag behöva nu., Nej, förresten, jag har svårt för att sitta i drag så jag få tåla mig, snart så är det höst igen. Skrämde jag dig nu? Kram och ta en sak i taget så ska du se att du fixar det mesta.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards