Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Vilket busväder.

Av blessingsrehab - 29 maj 2011 06:15


Men jag är inte speciellt sur över det.

Då slapp jag kraven att göra nånting igår. Jag mer än vilade. Jag sov i omgångar och drömde jätteroliga saker hahaha..

Tänk ibland är det så himla verkligt allt. Jag är en person som alltid har drömt.

Men jag har människor runt omkring mig, som inte tycker sig drömma så som jag.

Jag undrar vad det beror på egentligen.

De som sover i samma rum får ingen ro om de är lättväckta..jag babblar och nu på senare år har jag visst utvecklat en otrevlig vana vid namn snarkning. Hahahaha.


När tösa var hemma från norge sist fick jag mig en smäll..Och hon ville inte sova brevid sin älskade mami nästa natt hahaha..Ja vojne vojne.



                  


Oså vidare..


Även vid de djupaste vatten är han med och ser till att du inte drunknar.

Handbok för livet. :)


Heja denna vilodag..God bless..  

 




 
 
Simona

Simona

29 maj 2011 08:44

Hej och hoppas du får en fin Mors Dag!

Det var- ja jag vet inte när jag drömde någonting sist... Länge sedan var det i alla fall.
Minns min far, han brukade snarka så att det inte gick att sova när man var barn. Man fick knuffa och stuffa och frusta på honom och knappt ens det hjälpte att få honom att sluta snarka,att vända på sig hi hi...

Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

29 maj 2011 09:45

Haha, snarkningar kommer med åren, inte värt att spilla tåren!
Jag önskar dig en fin Mors dag!
Kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Bling

Bling

29 maj 2011 10:27

Jag pratar och för väsen på nätterna jag med. Men det är väldigt sällan jag kommer ihåg vad jag drömmer. Ha en fin Mors dag
Kram

http://savebling.blogspot.com

 
KeA

KeA

29 maj 2011 11:13

Snarkande snigel...hihi.
Vad kommer härnäst? *skojar*
Ha en fin Mors dag.Kramiz

http://mamsi.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

29 maj 2011 11:24

Drömmar är märkliga ibland, jag drömmer väldigt mycket och kommer ofta ihåg det morgonen efter. Vi kanske bearbetar det vi har varit med om, vi som drömmer. Snarkar vet jag inte, men jag snusar då jag sover, säger mysingen. Ha en fin söndag och forsätt att hämta nya krafter till det du har framför dig. Kram.

 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

29 maj 2011 12:14

Jag har också fått höra på sistone att jag börjat snarka. :( Hoppas du får en fin Mors Dag i alla fall. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Anki

Anki

29 maj 2011 13:30

Kul att du kikade in på min blogg, alltid trevligt med nya besökare

Ha en bar söndag

http://nabbann.favs.se

 
Kaisa

Kaisa

29 maj 2011 22:38

Snarka har jag alltid gjort, förstår att jag har ett par äktenskap bakom mig..... :-))

Snark Zzzzzz ♥

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Ovido - Quiz & Flashcards