Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

God morgon till en regning dag.

Av blessingsrehab - 27 maj 2011 08:37


Åtminstonde här i Karlstad.

Det gör inte mig så mycket faktiskt. Jag måste säga att vädret är det minst vikiga för mig nu för tiden.

Jag är inte alls tokledsen för att det inte är sol och hotvarmt. Jag är ju så varm inombords hela tiden att det flödar över flera ggr om dagen.:(


Igår sen kom min bästaste vän. Jag hämtade henne sent. Hon är som jag. Flyger och far mellan ungarna. De är utspridda lite här och där.

Men det blir bara en kort men innerligt stopp. Ikväll blir det färd mot Tòrpet i finnskogen.


Herr Prat skall besökas om en stund..Önskar nog jag fick nana kudden ett tag till. A But A Woman's Gotta Do What a Woman's Gotta Do

 

          

         Av Pernilla E.Staaf

 

Fredag Helg..Vila vila vila.

Inga direkta krav, passar en snigel utmärkt  

 

God Bless you...Blessings


 
 
simona

simona

27 maj 2011 09:15

Hej!

Inget regn i min stad än så länge i alla fall.
Jag vill nog gärna och hellre att solen lyser över mig. Självklart får det regna ibland, det är ju bra med regn och det blir en frisk luft efteråt. Men värme är det jag vill ha:)))


Ha det bäst!
Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
hanne-may

hanne-may

27 maj 2011 09:15

Gomorgon!! Skönt med inga krav. Ja i bland är det härligt med svalka;-) puh---Ha en fin helg i finnskogen. kram

http://may-hanne.bloggplatsen.se

 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

27 maj 2011 09:30

Jag sörjer verkligen inte heller när det regnar. Här är svalt och skönt ute, ca 14 grader, och så får det gärna vara hela sommaren för min del. Ha det så skönt på torpet! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Måna

Måna

27 maj 2011 09:31

Att vara på landet betyder ju attdu kan få njuta av fåglarnas kör. Njuut! KraMen

http://mnamittikrleken.blogspot.com

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

27 maj 2011 09:59

Tack för titten... Nu ska jag Handla...

 
optimist

optimist

27 maj 2011 14:49

Vädret är som det är, idag lite regn här också, men som du skriver, det gör inget. Fint med inga måsten. Hoppas att du får det skönt på torpet. Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
M Anneli A

M Anneli A

27 maj 2011 21:44

Hej vännen, önskar en trevlig helg.
Kramkram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

27 maj 2011 22:32

Jag tror jag kommer att få bloggmardrömmar i natt, jag kommer att stånka mig blodig i sömnen mellan bloggplatsen och blogspot :-)

Men nu börjar jag att få till det.... ☺

Godnattkram ♥

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

 
Kikkan

Kikkan

27 maj 2011 23:56

Tassar in nattetid & önskar Dig en trevlig helg & ha det bra ute i skogen. Kram Kikkan ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blessingsrehab - 22 juni 2014 13:02


  Skriver lite tafatt några rader för att vänja mig vid att skriva lite bloggeri igen. Hjärtröttheten är nu utredd hos proffsen och det är ju som jag sagt hela tiden. Men ni vet hur det är. Det skall ältas och läsas och skickas hit o dit och sen ...

Av blessingsrehab - 16 juni 2014 11:06

  Jag fick nog helt enkelt bloggtorka och annat som jag glömt av. Men nu känns det roligt att skriva igen. Så jag hoppas att det blir konternuerligt. Lite update då. Lilltösa har börjat på gymnasium och läser till stylist. Jag kommer att lägga ...

Av blessingsrehab - 15 juni 2014 12:40


  Hej alla gamla och förhoppningsvis nya bloggarvänner.   Länge sedan Blessing lade händerna på tangentbordet för att beskriva vardagen och dela livet från den Värmländska "hufvudstaden".   Jag undrar vilka av de gamla kamraterna som är kva...

Av blessingsrehab - 11 augusti 2013 11:40


  Augusti älskade augusti..Ännu bättre september, oktober, november      Vilken sommar vi har haft. Nu måste väl ändå soldyrkarna vara glada? Jo jag har lidit. Och idag ör det 17 grader ute och jag tycker det är skönt. Jag älskar att solen ly...

Av blessingsrehab - 14 juli 2013 14:49


  Och faktiskt så hade jag Gevalia att bjuda på hehe! Stortösa ringde på förmiddagen igår och sa att hon längtade efter mami.Droskföraren är gammal bekant och det var riktigt trevligt.   Lilltösa blev riktigt glad.Hon har börjatsommarjobba in...

Presentation


Hej och välkommen till min rehab-blogg

Memoria

Kategorier

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards